Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorŠteina, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:08:50Z
dc.date.available2017-07-02T01:08:50Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other57852
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36365
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: IT nozares produktu/pakalpojumu zīmolu tēlu nozīme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā B2B tirgū Latvijā. Darbā tiek apskatīti zīmola, zīmola tēla, B2B zīmola koncepcija un pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa īpatnības B2B tirgū teorētiski aspekti, IT zīmoli Latvijā. Darba mērķis ir, pamatojoties uz zīmola tēla un pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa teorētiskajiem aspektiem B2B tirgū, ekspertu intervijām un Latvijas uzņēmumu pārstāvju aptaujām, izpētīt IT nozares produktu/pakalpojumu zīmolu tēlu nozīmi pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā B2B tirgū Latvijā, izstrādāt priekšlikumus IT nozares zīmolu mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Pētījuma gaitā tika secināts, ka svarīgākie IT produktu/pakalpojumu pirkumu izvēles kritēriji ir funkcionalitāte, kvalitāte, piedāvātais serviss, cena, zīmola tēls. Zīmola tēls ir nozīmīgs faktors, kas ietekmē uzņēmumu izvēli. Maģistra darbs sastāv no 120 lpp., 5 tabulām, 27 attēliem, 11 pielikumiem.
dc.description.abstractThe master thesis theme is “The role of brand image when purchasing IT products/services in B2B market in Latvia.” In this paper, the author examines theoretical aspects of brand, brand image, B2B brand concept and purchasing decision as well as, IT brands in Latvia. The purpose of this paper is to, based on theoretical aspects of brand image as well as the theoretical aspects of purchasing decision making in B2B market, taking in to account interviews with experts and surveys of company representatives, evaluate the role of IT brands image meaning when purchasing IT products/services. The author also developed proposals to improve the IT industry brands marketing communications. During the research, author made a conclusion that the main criteria when making a decision are functionality, quality, services, price and brand image. Brand image is one of the main criteria when companies make purchasing decisions. Master thesis consists of 120 pages, 5 tables, 27 images and 11 attachments.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola tēls
dc.subjectpirkšanas lēmuma pieņemšanas process
dc.subjectIT
dc.subjectB2B tirgus
dc.titleIT nozares produktu/pakalpojumu zīmolu tēlu nozīme pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā B2B tirgū Latvijā.
dc.title.alternativeThe role of brand image when purchasing IT products/services in B2B market in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record