SIA "Elvi Latvija" tirgus daļa un tās palielināšanas iespējas
Author
Lāce, Monta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Priede, Jānis
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir „SIA „Elvi Latvija” tirgus daļa un tās palielināšanas iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz SIA „Elvi Latvija” darbības un konkurentu analīzi, veikt tirgus izpēti un izstrādāt priekšlikumus tirgus palielināšanas iespējām. Bakalaura darbs veidots no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā raksturotas mazumtirdzniecības tendences. Otrajā nodaļā veikta SIA „Elvi Latvija” darbības modelis, uzņēmuma struktūra, tirgus vietas izpēta un apskatīta konkurētspējas būtība. Trešajā nodaļā izpētīts akcijas preču bukleta ietekme uz uzņēmumu un veikts pētījums, lai noskaidrotu pircēju viedokli par SIA „Elvi Latvija” tirgus daļas palielināšanas iespējas. Darbs satur 2 pielikumus, 26 attēli, 6 tabulas, kopā 67 lappuses. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 41 vienības. Atslēgas vārdi: mazumtirdzniecība, pārtikas veikals, veikalu tīkls, attīstības perspektīvas Bachelor work title is „Market share and its potential of SIA ,,Elvi Latvija””. The aim of this bachelor is explore activities and competitor analysis and find possibilities to enhance market share of SIA „Elvi Latvija”. Bachelor is made of introduction, 3 chapters, conclusion and proposals. In works first chapter is to characterize retail business market. In the second chapter is explore company structure and find SIA „Elvi Latvija” market place. In the third chapter is evaluated surveys result, which find possibilities to ehance SIA „Elvi Latvija” market share. Work contains 2 attachments, 26 images, 6 tables, has used for 41 information sources. Its volume is 67 of the printing text. Key words: market research, retail trade, development perspectives, food store.