Show simple item record

dc.contributor.advisorPriede, Jānis
dc.contributor.authorLāce, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:09:05Z
dc.date.available2017-07-02T01:09:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58931
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36417
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums ir „SIA „Elvi Latvija” tirgus daļa un tās palielināšanas iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz SIA „Elvi Latvija” darbības un konkurentu analīzi, veikt tirgus izpēti un izstrādāt priekšlikumus tirgus palielināšanas iespējām. Bakalaura darbs veidots no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Pirmajā nodaļā raksturotas mazumtirdzniecības tendences. Otrajā nodaļā veikta SIA „Elvi Latvija” darbības modelis, uzņēmuma struktūra, tirgus vietas izpēta un apskatīta konkurētspējas būtība. Trešajā nodaļā izpētīts akcijas preču bukleta ietekme uz uzņēmumu un veikts pētījums, lai noskaidrotu pircēju viedokli par SIA „Elvi Latvija” tirgus daļas palielināšanas iespējas. Darbs satur 2 pielikumus, 26 attēli, 6 tabulas, kopā 67 lappuses. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir 41 vienības. Atslēgas vārdi: mazumtirdzniecība, pārtikas veikals, veikalu tīkls, attīstības perspektīvas
dc.description.abstractBachelor work title is „Market share and its potential of SIA ,,Elvi Latvija””. The aim of this bachelor is explore activities and competitor analysis and find possibilities to enhance market share of SIA „Elvi Latvija”. Bachelor is made of introduction, 3 chapters, conclusion and proposals. In works first chapter is to characterize retail business market. In the second chapter is explore company structure and find SIA „Elvi Latvija” market place. In the third chapter is evaluated surveys result, which find possibilities to ehance SIA „Elvi Latvija” market share. Work contains 2 attachments, 26 images, 6 tables, has used for 41 information sources. Its volume is 67 of the printing text. Key words: market research, retail trade, development perspectives, food store.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectmazumtirdzniecība
dc.subjectpārtikas veikals
dc.subjectveikalu tīkls
dc.subjectattīstības perspektīvas
dc.titleSIA "Elvi Latvija" tirgus daļa un tās palielināšanas iespējas
dc.title.alternativeMarket share and its potential of SIA "Elvi Latvija"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record