Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģis
dc.contributor.authorBopulu, Lingita Lina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:25Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58211
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36919
dc.description.abstractMaģistra darbā “Metaforas par Latviju: sociālā tīkla "Twitter" (2016) un produkcijas uzdevuma rezultātu analīze” tiek pētītas metaforas mikroblogošanas vietnē Twitter.com laika posmā no 2016. gada 11. līdz 18. novembrim, kā arī produkcijas uzdevumos, no kuriem viens ir veikts Latvijas Valsts svētku posmā no 2016. gada 11. līdz 18. novembrim, otrs neitrālā laika periodā no 2017. gada 3. līdz 11. aprīlim. Darba teorētiskais pamats balstās uz Džordža Leikofa (Lakoff) un Marka Džonsona (Johnson) konceptuālās metaforas teoriju. Maģistra darba empīriskajā daļā tiek identificētas biežāk lietotās metaforu kategorijas mikroblogošanas vietnē Twitter.com, kā arī abos produkcijas uzdevumos, ņemot vērā respondentu dzimumu un vecumu. Maģistra darbs demonstrē, ka metaforas ir bieži sastopams fenomens, raksturojot Latviju gan svētku laikā, gan ārpus tā.
dc.description.abstractMaster thesis “Metaphors about Latvia: analysis of the results on social network “Twitter” (2016) and production task” investigates metaphors found in microblogging site “Twitter” between 11th and 18th November 2016 as well as in production tasks where one of them was made between 11th and 18th November 2016, during Latvian National celebrations, and another between 3rd and 11th April 2017, in a neutral period of time. The theoretical background of the study is based on conceptual metaphor theory by George Lakoff and Mark Johnson. The empirical part of the master thesis identifies the most common metaphor categories in microblogging site Twitter.com and in production tasks taking into account respondent’s sex and age. This master thesis reveals that metaphor usage to characterize Latvia are a common phenomenon both during festivities and during neutral periods.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectkonceptuālā metafora
dc.subjectLatvija
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectTwitter
dc.titleMetaforas par Latviju: sociālā tīkla "Twitter" (2016) un produkcijas uzdevuma rezultātu analīze
dc.title.alternativeMetaphors about Latvia: analysis of the results on social network "Twitter" (2016) and production task
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record