Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorĶīķere, Justīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:28Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:28Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58452
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36924
dc.description.abstractMaģistra darbā ‘’ Zīmola komunikācijas novērtējums: Latvijas Nacionālā mākslas muzeja piemērs ‘’ mērķis ir novērtēt atjaunotā LNMM zīmola komunikācijas elementu izstrādi, ieviešanu, kā arī veikt sabiedrības novērtējumu ar aptaujas palīdzību, kā arī izstrādāt ieteikumus LNMM zīmola turpmākai ieviešanai un virzīšanas procesa uzlabošanai. Teorētiskā daļā tiks aplūkota organizāciju un muzeju komunikācija, darbinieku loma zīmola veidošanā, zīmola veidošanas principi un zīmola identitāte. Pētījuma ietvaros izmantota intervija, anketēšana un kvantitatīvā kontentanalīze. Darbā tiek secināts, ka LNMM veic aktīvu komunikāciju ar dažādām mērķauditorijām, kas ir balstīta uz jaunā zīmola pamatvērtībām, ko apliecina darbinieku aktīvā papildus iesaiste zīmola komunikācijā un izpratne par organizācijas vērtībām. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, secinājumi.
dc.description.abstractThe aim of Master thesis ‘’ Evaluation of brand communication: Latvian National museum of art case study. ‘’ is to explore new brand communication element development, employees’ role in brand development and find out audience opinion about new brand communication elements. The theoretical part consists of sections about organizational communication, employee brand, museums communication, rebranding and brand development and brand identity. The empirical part contains interview, survey, quantitative content analysis. The study concludes that Latvian National museum of art does active communication with several audiences, that is based on new brand identity, also employees are involved in communication processes and they have knowledge about new brand identity elements. The structure of the work consists of theoretical, methodological and empirical part, and conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectorganizāciju komunikācija
dc.subjectzīmola stratēģija
dc.subjectzīmolvedība
dc.subjectzīmola identitāte
dc.subjectsociālie konti
dc.titleZīmola komunikācijas novērtējums: Latvijas Nacionālā mākslas muzeja piemērs
dc.title.alternativeEvaluation of brand communication: Latvian National museum of art case study
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige