AS “Kurzemes radio” mārketinga aktivitāšu novērtējums
Author
Sīmane, Kristīne Tija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “AS “Kurzemes radio” mārketinga aktivitāšu novērtējums”. Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā mārketinga aktivitātes ietekmē AS “Kurzemes Radio” popularitāti un kā AS “Kurzemes Radio” iegūt lielāku popularitāti un atgriezenisko saiti no klausītājiem. Intervējot AS “Kurzemes radio” mārketinga un reklāmas daļas vadītāju noskaidrota informācija par AS “Kurzemes Radio” darbībām un vēlamajiem rezultātiem. Ar kontentanalīzi autore pētīja Kurzemes radio mārketinga aktivitātes un ārējo komunikāciju. Izanalizējot aptaujas anketu rezultātus noskaidrots, ko par radio domā tā klausītāji. Darba gaitā veikts salīdzinājums ar Latgales reģionālo radio. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Bachelor thesis is "AS “Kurzemes radio” marketing activity assessment". This bachelor work aim is to find out how marketing activities affects AS "Kurzemes Radio" and how AS "Kurzemes Radio" gain more popularity and feedback from listeners. With the help of interview author established information about AS "Kurzemes Radio" activities and desired results. With content analysis author studied Kurzeme Radio marketing activities and external communication. With questionnaires author found out radio listeners thoughts about radio. The course of work carried comparison with Latgale regional radio. Bachelor thesis consists of three parts: - theoretical, methodological and empirical parts.