Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorSīmane, Kristīne Tija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:34Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59149
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36942
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “AS “Kurzemes radio” mārketinga aktivitāšu novērtējums”. Šī bakalaura darba mērķis ir noskaidrot, kā mārketinga aktivitātes ietekmē AS “Kurzemes Radio” popularitāti un kā AS “Kurzemes Radio” iegūt lielāku popularitāti un atgriezenisko saiti no klausītājiem. Intervējot AS “Kurzemes radio” mārketinga un reklāmas daļas vadītāju noskaidrota informācija par AS “Kurzemes Radio” darbībām un vēlamajiem rezultātiem. Ar kontentanalīzi autore pētīja Kurzemes radio mārketinga aktivitātes un ārējo komunikāciju. Izanalizējot aptaujas anketu rezultātus noskaidrots, ko par radio domā tā klausītāji. Darba gaitā veikts salīdzinājums ar Latgales reģionālo radio. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas.
dc.description.abstractBachelor thesis is "AS “Kurzemes radio” marketing activity assessment". This bachelor work aim is to find out how marketing activities affects AS "Kurzemes Radio" and how AS "Kurzemes Radio" gain more popularity and feedback from listeners. With the help of interview author established information about AS "Kurzemes Radio" activities and desired results. With content analysis author studied Kurzeme Radio marketing activities and external communication. With questionnaires author found out radio listeners thoughts about radio. The course of work carried comparison with Latgale regional radio. Bachelor thesis consists of three parts: - theoretical, methodological and empirical parts.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectradio
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga aktivitātes
dc.subjectmedijs
dc.subjectauditorija
dc.titleAS “Kurzemes radio” mārketinga aktivitāšu novērtējums
dc.title.alternativeAS “Kurzemes radio” marketing activity assessment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record