• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām

Thumbnail
View/Open
309-59498-Kalnina_Marta_mk14054.pdf (1.997Mb)
Author
Kalniņa, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Spurava, Guna
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Latvijā veidoto dabas un ceļojumu televīzijas raidījumu atbilstība auditorijas vēlmēm un vajadzībām” mērķis ir uzzināt, vai tie raidījumi, kuri ir veidoti Latvijā un kurus var vērot televīzijā, atbilst auditorijas vēlmēm un vajadzībām. Darba galvenie uzdevumi ir izzināt teorētisko bāzi par televīziju, jaunajiem medijiem, auditoriju un tās izpēti, lietojuma un apmierinājuma teoriju. Metodoloģisko daļu sastāda sekundāro datu analīze un dziļās intervijas. Bakalaura darba rezultātos secināts, ka Latvijā veidotie dabas un ceļojumu raidījumi apmierina to auditorijas daļu, kura tos skatās televīzijā, bet daļēji apmierina vai neapmierina tos, kuri padziļinātāk interesējas par dabu un ceļošanu, un skatās raidījumus arī tiešsaistē.
 
This Bachelors thesis “Latvian produced nature and travel television program compliance with audience needs and wishes” aim is to find out if programs, that are produced in Latvia and which you can see on television, matches with audience needs and wishes. The main tasks are: explore theoretical base about television, new media, audience and its research and Uses and gratifications theory. Methodological part consists of secondary data analysis and in-depth interviews. Results show that audience, who watches nature and travel programs on television, is satisfied with the offer, but those, who are more interested in nature or travel programs and watch them online, are partially satisfied or dissatisfied.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36956
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV