Show simple item record

dc.contributor.advisorArdava, Laura
dc.contributor.authorOzola, Lelde
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:41Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59609
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36964
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ’’Latvijas televīziju kanālu (TV3, SPORTACENTRS.COM, LNT, KANĀLS 2, RĪGA TV24) komunikācija sociālajā portālā facebook.com un mikrobloga vietnē twitter.com laika posmā no 2017. gada 5. līdz 21. Maijam.’’ Bakalaura darba mērķis noskaidrot kāda ir Latvijas televīziju kanālu komunikācija facebook.com un twitter.com. Tika izvirzīti galvenie uzdevumi – apkopot un izstudēt teoriju; intervēt televīziju kanālu 3 personas; veikt pētījuma kontentanalīzi; apkopot un salīdzināt iegūtos rezultātus; veikt secinājumus. Bakalaura darbā izmantotas 2 pētnieciskās metodes – kontentanalīze un intervija. Galvenais pētījuma secinājums ir, ka SPORTACENTRS.COM ir vienīgais kanāls, kas ikdienu informēja par Pasaules čempionātu hokejā. Atslēgas vārdi: reprezentācija, sociālie mediji, žurnālistika, facebook.com, twitter.com
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor Paper ir ’’The Communication of Latvian Television Channels (TV3, SPORTACENTRS.COM, LNT, KANĀLS 2, RĪGA TV24) on Social Networking Services Facebook and Twitter 5 May until 21 May 2017’’ The aim of the paper is to determine what kind of information is published by Latvian television channels on facebook.com and twitter.com. The main tasks were as follows: to summarize and study the theory; to interview three representatives from television channels; to carry out content analysis of the research; to summarize and compare the results; to make conclusions. Two research methods have been used for the paper, namely, content analysis and interview. The main conclusion is that SPORTACENTRS.COM is the only television channel that published information about the Ice Hockey World Championship every day. Key words: representation, social media, journalism, facebook.com, twitter.com
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectreprezentācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectžurnālistika
dc.subjectfacebook.com
dc.subjecttwitter.com
dc.titleLatvijas televīziju kanālu (TV3, SPORTACENTRS.COM, LNT, KANĀLS 2, RĪGA TV24) komunikācija sociālajā portālā facebook.com un mikrobloga vietnē twitter.com laika posmā no 2017. gada 5. līdz 21. maijam
dc.title.alternativeLatvian television channels (TV3, SPORTACENTRS.COM LNT, KANĀLS 2, RĪGA TV24) online social communication in facebook.com and twitter.com microblog site during the period from 2017 5 to 21 May
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record