Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorVrubļevska, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:47Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59698
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36982
dc.description.abstractSabīnes Vrubļevskas bakalaura darba tēma ir Tirdzniecības centra “Spice” mārketinga komunikācijas instrumentu analīze. Pamatojoties uz teorijas atziņām un pētījumā iegūtajiem datiem, bakalaura darbā tiek analizēti mārketinga komunikāciju veidi, instrumenti un to efektivitāte. Darba mērķis - izpētīt mārketinga komunikāciju līdzekļus, noteikt tirdzniecības centra “Spice” mārketinga komunikāciju komunikatīvo efektivitāti, kā arī izstrādāt priekšlikumus TC “Spice” mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta mārketinga komunikāciju būtība, veidi, plānošanas process un komunikācijas izplatīšanas veidi. Otrajā nodaļā tiek analizēti mārketinga komunikāciju instrumenti, savukārt, trešajā nodaļā tiek sniegts ieskats uzņēmuma darbībā, tiek aprakstītas izmantotās pētījumu metodes, kā arī šajā nodaļā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati. Darba gaitā autore nonāca pie 29 secinājumiem un izstrādāja 8 priekšlikumus tirdzniecības centra mārketinga komunikāciju pilnveidošanai. Darbs sastāv no 78 lappusēm, tajā ir iekļauti 10 attēli, 2 tabulas un 3 Pielikumi. Atslēgas vārdi: Mārketinga komunikāciju līdzekļi, integrētā mārketinga komunikācija, tirdzniecības centrs, konkurence, patērētāji, efektivitāte, uzņēmums, analīze.
dc.description.abstractThe topic of Sabīnes Vrubļevskas bachelor work is An analysis of the marketing communication tools in shopping center “Spice”. Based on the theory conclusions and the data collected in study research, in bachelor's work are analyzed marketing communication types, instruments and their effectiveness. The aim of this work is to explore marketing communications tools, determine shopping center "Spice" marketing communication communicative effectiveness and to develop proposals to "Spice" marketing communication improvement. Bachelor work consists of 3 chapters. In first chapter author described the essence of marketing communications, MC types, the planning process and communication distribution channels. In the second chapter author analyzed marketing communication tools, while the third chapter provides an insight into the company's activities, an insight to research methods and as well as in this chapter author analyzed collected data. In this work the author came to the 29 conclusions and 8 recommendations for shopping center marketing communications improvement. The work consists of 78 pages, it includes 10 pictures, 2 tables and 3 annexes attached. Keywords: marketing communication tools, integrated marketing communication, shopping center, competition, consumers, efficiency, company, analysis.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectMārketinga komunikāciju līdzekļi
dc.subjectintegrētā mārketinga komunikācija
dc.subjecttirdzniecības centrs
dc.subjectpatērētāji
dc.subjectefektivitāte
dc.titleTirdzniecības centra "Spice" mārketinga komunikācijas instrumentu analīze
dc.title.alternativeAn analysis of the marketing communication tools in shopping centre "Spice"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record