Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorBarkovska, Elvita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:52Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59742
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36996
dc.description.abstractDarba tēma ir “Dāvanu Serviss sniegto pakalpojumu auditorijas un patērētāju analīze”. Mērķis ir izpētīt patērētājus un potenciālos klientus, kad un kādiem mērķiem izvēlas pakalpojumu un kā vērtē uzņēmumu. Darba teorētiskā daļa ir par apmaiņas teoriju, identitāti, patērētāju ietekmējošajiem aspektiem un zīmolu. Darba pētniecības metodes- intervija, aptauja, kontentanalīze. Pētījuma rezultāti ļauj apskatīt respondentus un pakalpojuma izmantošanu, ļauj salīdzināt uzņēmumu ar konkurentiem. Darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir akadēmiska literatūra par auditoriju, tās vajadzībām un zīmolu. Metodoloģijas daļā aprakstītās metodes –kontentanalīze, intervija un aptauja. Empīriskajā daļā tiek aplūkoti pētījuma rezultāti un iegūtie dati.
dc.description.abstractThe aim is to explore consumers and potential customers, when and for what purpose and how to choose the service company. The theoretical part of the exchange theory, identity, influencing the perspective of the consumer and the brand. Work research methods: interview, questionnaire, content analysis. The study results allows you to view and Inside the respondents use to compare the company with its competitors. The work consists of three parts - theoretical, methodological and empirical parts. The theoretical part of the academic literature on the audience, its needs and brand. Methodology method described in - interview and survey. The empirical part deals with the study results and findings.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectDāvanu Serviss
dc.subjectDāvanu kartes
dc.subjectPatērētāji
dc.subjectZīmols
dc.titleDāvanu Serviss sniegto pakalpojumu auditorijas un patērētāju analīze
dc.title.alternativeDavanu Serviss audience and consumer analysis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record