Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorLavrenova, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-02T01:12:52Z
dc.date.available2017-07-02T01:12:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59745
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36998
dc.description.abstractBakalaura darba “#Teirdarbs izmantojums sociālajos tīklos” mērķis ir noskaidrot, kā portāls #Teirdarbs izmanto mirkļbirku ar tādu pašu nosaukumu savu mārketinga komunikācijas mērķu sasniegšanai. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu sastāda teorija par mārketingu, mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā skaidrojuma par kvalitatīvo pētniecības metodi - interviju, kvantitatīvo metodi - anketēšanu un kvalitatīvo kontentanalīzi. Empīrisko daļu sastāda portāla #Teirdarbs un mirkļbirkas #Teirdarbs sociālo tīklu profilu kontentanalīze, aptaujas apraksts un rezultāti, kā arī daļēji strukturēta intervija.
dc.description.abstractThe main objective of Bachelor thesis “#Teirdarbs use in social networks” is to find a how internet portal #Teirdarbs use the hashtag with the same name in order to achieve their marketing communication goals. Bachelor thesis consist of theoretical literature summary, used metodology and summary of research results. The theoretical part includes theory about marketing, marketing communication, social media and marketing communication in social networks. Methodological part includes theoretical summary of qualitative research method - semi-structured interview, quantitative research method - questionnare and qualitative content analysis. Empirical part consists of description of portal and hashtag #Teirdarbs communication in social networks Twitter and Facebook, the social network users questionnare and interview results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject#Teirdarbs
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectmārketinga instrumenti
dc.subjectmārketings
dc.subjectcommunication
dc.title#Teirdarbs izmantojums sociālajos tīklos
dc.title.alternative#Teirdarbs use in social networks
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию