Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorDanilova, Anastasiya
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-04T01:02:48Z
dc.date.available2017-07-04T01:02:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58498
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37092
dc.description.abstractTurpmāk Maģistra darbs ziņojumā ir veltīta secinājumiem par ietekmi izdevumu organizācijas par mārketinga pētījumu analīzi, un tā ir tieša ietekme uz organizācijas veikumu. Attiecībā uz uzņēmuma farmācijas nozare tika pieņemts kā piemērs. Promocijas darba mērķis ir analizēt attiecībā uz iepriekšējo pētniecības darbu, kā uzņēmums var palielināt savu sniegumu un pārdošanas sekmēja mārketinga izpētes metodes veikšanai. Farmācijas nozare ir izvēlēta, pateicoties tās smago centienus, kas vērsti uz attīstību mārketinga pētījumiem tās darbību. Visi aprēķini un aprēķini notiek uz piemēra viena farmācijas uzņēmuma un efektivitāti mārketinga salīdzinājumā ar finanšu rezultāti atklājas gaitā darbu. Šis pētījums ir vērsts uz parāda mārketinga pētījumu rezultātiem un organizatoriskās darbības pozitīvo ietekmi, izmantojot vairākas metodes aprēķinu.
dc.description.abstractThe following Master Thesis Report is dedicated to the findings on the influence of expenditure of the organization on marketing research analysis and it is direct influence on the performance of the organization. As for the enterprise the pharmaceutical industry was taken as an example. The purpose of the thesis is to analyze with regards of past research papers how company can increase its performance and sales boost by conducting marketing research methods. The pharmaceutical industry is chosen due to its heavy efforts directed on development of the marketing research in its operations. All calculations and estimations are held on the example of one pharmaceutical company and the effectiveness of marketing in comparison with financial results are revealed in the course of the work. This study is aimed on showing the positive impact of marketing research findings and organizational performance using several methods of estimation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpharmaceutical
dc.subjectindustry
dc.subjectmarketing
dc.subjectresearch
dc.titleSabiedrības izvēlētās mārketinga izpētes kampaņas (metodes)sekmējot organizicionālās darbības efektivitātei rietumu Eiropas reģionā.("Novartis Pharmaceuticals Company" piemērs)
dc.title.alternativeMarketing research campaigns (methods) of the company using to improve the efficiency of organizational performance in Western Europe region (on example of Novartis Pharmaceuticals Company)".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию