Show simple item record

dc.contributor.advisorZača, Evija
dc.contributor.authorLemko, Laila
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-04T01:03:52Z
dc.date.available2017-07-04T01:03:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59251
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37164
dc.description.abstractBakalaura darba “Speciālistu viedoklis par viedierīču izmantošanu bērnu rotaļās” mērķis ir noskaidrot, kāds ir bērnu psihologu un videospēļu un lietotņu izstrādātāju viedoklis par viedierīču izmantošanu bērnu rotaļās. Darbs sastāv no četrām nodaļām – divām teorētiskajām, pētījuma metodoloģijas un empīriskā pētījuma analīzes nodaļas, kurai seko pētījuma secinājumi un diskusija. Pētījuma objekts ir bērnu psihologi un bērnu auditorijām paredzēto videospēļu un lietotņu izstrādātāji. Par pētījuma datu ieguves metodi tika izvēlēts veikt daļēji strukturētas intervijas, kuras tika analizētas ar diskura analīzi. Kopā tika intervēti 10 speciālisti – 5 psihologi un 5 videospēļu un lietotņu izstrādātāji. Diskursa analīzes mērķis bija atbildēt uz šādiem pētnieciskajiem jautājumiem: 1) par kādām vērtībām, procesiem un faktoriem tiek domāts, izstrādājot pirmsskolas vecuma bērnu auditorijai paredzētās viedierīču piedāvātās videospēles un lietotnes, un kādi mērķi tām tiek izvirzīti; 2) kā viedierīču iesaiste bērnu rotaļu procesos ietekmē pirmsskolas vecuma bērnu sociālo un kognitīvo attīstību.
dc.description.abstractBachelor thesis “Specialists opinion on smart devices usage in children play” goal is to determine children psychologist, developers of video games and applications targeted for children audience opinion on smart devices usage in children play. This paper consists of four main chapters – two theoretical, research methodology and empirical research analysis, followed by the conclusions of the study and discussion. Object of the study are children psychologists, developers of video games and applications targeted for children audience. Semi-structured interviews were chosen as the data gathering method, which were analyzed using discourse analysis. A total of 10 expert interviews were conducted – 5 with psychologists and 5 with developers of video games and applications. The aim of the discourse analysis is to answer the following research questions: 1) what primary goals are set and what values, processes and factors developers of video games and applications consider when developing for preschoolers audience; 2) how smart devices usage in children play processes affects preschooler social and cognitive development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSocioloģija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectviedierīces
dc.subjectbērnu attīstība
dc.subjectspeciālistu viedoklis
dc.subjectvecāki
dc.titleSpeciālistu viedoklis par viedierīču izmantošanu bērnu rotaļās
dc.title.alternativeSpecialists opinion on smart devices usage in children play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record