Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorFreiberga, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-04T01:03:54Z
dc.date.available2017-07-04T01:03:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other59722
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37169
dc.description.abstractBakalaura darba ‘’Latvijas sabiedrisko attiecību līderu novērtējums: mediju, SA aģentūru, klientu un topošo SA speciālistu viedokļi’’ pētījuma problēma ir Latvijas sabiedrisko attiecību nozarē nav noteikti konkrēti līderi. Bakalaura darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta Sabiedrisko attiecību teorija, sabiedrisko attiecību raksturojums un vēsture, sabiedrisko attiecību mērķi, iezīmju teoriju, uzvedības iezīmju teoriju, līdera teoriju, līdera jēdziena skaidrojums un īpašības, līderība, līdera harizmātiskā vara. Metodoloģiskajā daļā aprakstīta jauktā metodoloģija - daļēji strukturētā intervija un aptauja kā kvalitatīvās un kvantitatīvās datu vākšanas metodes un kvalitatīvā kontentanalīze kā datu apstrādes metode. Empīriskajā daļā ir atainoti un aprakstīti iegūtie dati no interneta mediju kontentanalīzes kategorijām, salīdzināti tie ar sociālo tīklu kategorijām un rezultātiem, izklāstīti Latvijā vadošo sabiedrisko attiecību aģentūru speciālistu viedokļi par sabiedrisko attiecību nozares līderiem Latvijā un aprakstītas intervijas ar 10 žurnālistiem no vadošajiem interneta medijiem. .
dc.description.abstractThe Bachelor thesis “Assessment of Latvian public relations leaders: media, public relations agencies, clients and prospective public relations leaders' opinions’’ research problem is that the Public Relations industry in Latvia does not have decided particular leaders. The thesis consists of theoretical, methodological and empirical parts. The theoretical part describes the theory of public relations, the nature, and history of public relations, public relations objectives, public relations traits theory, behavioural characteristics theory, leadership theory, explanation of leadership concept, qualities, leading, leader charismatic power. Methodological part describes mixed methodology- semi-structured interview and questionnaire as a qualitative and quantitative data collection methods and qualitative content analysis of the data processing method. The empirical part illustrates and examines the data obtained from the Internet media content analysis categories, compared with those social networking categories and results, set out the Latvian leading public relations agency expert’s opinion on the public relations industry leaders in Latvia and presented 10 interviews with journalists from the leading Internet media.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectsabiedriskās attiecības
dc.subjectLatvijas sabiedrisko attiecību nozares līderi
dc.subjectlīderis
dc.subjectmediju viedokļi
dc.subjectsabiedrisko attiecību aģentūru speciālistu viedok
dc.titleLatvijas sabiedrisko attiecību līderu novērtējums: mediju, SA aģentūru, klientu un topošo SA speciālistu viedokļi
dc.title.alternativeAssessment of Latvian public relations leaders: media, public relations agencies, clients and prospective public relations leaders' opinions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record