Show simple item record

dc.contributor.advisorIvanova, Ilze
dc.contributor.authorBite, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-16T02:02:04Z
dc.date.available2017-12-16T02:02:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61424
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37461
dc.description.abstractMaģistra darba “Atbalsta sistēmas veidošana pedagogiem pirmsskolas izglītības iestādē” mērķis ir izpētīt kā tiek veidota atbalsta sistēma pedagogiem pirmsskolas izglītības iestādē. Vispirms autore aplūko teorētisko literatūru, raksturo būtiskākos atbalsta sistēmas komponentus. Sevišķa vērība tiek pievērsta metodiskajam atbalstam, metodiskā darba norisei pirmsskolas izglītības iestādē. Darba gaitā tiek izstrādāta pētījuma metodoloģija (anketas, intervijas jautājumi), tiek veikts pētījums, analizēti iegūtie dati un izdarīti secinājumi. Izstrādāti priekšlikumi atbalsta sistēmas izveidei pirmsskolas izglītības iestādē. Darbs sastāv no 4 nodaļām un 16 apakšnodaļām. Autore secina, ka atbalsta sistēmas modeļa izveide būtu sarežģīts, laikietilpīgs process, tomēr vajadzīgs un noderīgs. Metodes: zinātniskās un speciālās literatūras analīze, aptaujas, intervijas. Atslēgvārdi: atbalsta sistēma, pirmsskolas izglītības iestādes, pirmsskolas skolotājs, atbalsta sistēmas komponenti.
dc.description.abstractMaster thesis “Creating a support system for teachers in pre-school education” objective is to study how the support system is being created for educators in pre-schools. First of all, the author looks at the scientific literature, describes the most important components of the support system. Particular attention is paid to methodological support, methodological work in the pre-school educational institution. In the course is being developed research methodology (surveys, interviews questions), the research is being carried out, data are analyzed and cocnclusions are done. To develop proposals for the creation of a support system at pre-schools. The structure: the work consists of 4 chapters and 16 subchapters. The author concludes that the support system is complicated, time-consuming process, however, is necessarry and useful. The methods: the analysis of scientific and specialty literature, the survey, the interviews. The key words: support system, pre-school education institutions, pre-schools teacher, components of support system.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectatbalsta sistēma
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestādes
dc.subjectpirmsskolas skolotājs
dc.subjectatbalsta sistēmas komponenti
dc.titleAtbalsta sistēmas veidošana pedagogiem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeCreating a support system for teachers in pre-school education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record