• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu līdzdalības vadība pirmsskolas izglītībā

Thumbnail
View/Open
299-61447-Ozola_Aija_ao15027.pdf (914.6Kb)
Author
Ozola, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Aijas Ozolas maģistra darbs izglītības vadībā “Bērnu līdzdalības vadība pirmsskolas izglītībā” izstrādāts Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Izglītības zinātņu nodaļā 2017.gadā. Pētījuma mērķis ir, balstoties uz bērnu līdzdalības jedziena izpratnes un vadības teoriju zinātniski teorētiskajām atziņām pirmsskolas izglītības kontekstā, noteikt virzienus bērnu līdzdalības vadībai pirmsskolas izglītībā, veikt empīrisku situācijas izpēti un sniegt ieteikumus bērnu līdzdalības vadībai pirmsskolas izglītībā. Maģistra darbu veido ievads, trīs nodaļas, diskusija, secinājumi un ieteikumi, un pielikumi.
 
Aija Ozola’s Master thesis “Management of children's participation in early childhood education” in educational management has been developed at the Faculty of Pedagogy, Psychology and Arts of the University of Latvia in 2017. The aim of the study is to determine the directions for the management of children's participation in early childhood education, based on scientific theoretical knowledge of comprehension of the concept of children's participation and management theories in the context of early childhood education, to conduct an empirical study of the situation and to give suggestions for the management of children's participation in early childhood education. Master thesis consists of introduction, three chapters, discussion, conclusions and suggestions, and appendixes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37469
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV