Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā
Author
Stricka, Ilona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā. Darba autore: Ilona Stricka. Darba zinātniskā vadītāja: dr. paed., lekt. Antra Randoha. Darbs sastāv no ievada, 2 daļām, literatūras un avotu saraksta, pielikuma. Darba pirmajā daļā autore iepazīstina ar iztēles jēdziena skaidrojumu dažādu pedagogu un psihologu teorētiskajām atziņām. Zīmēšanas būtību, veidiem un iztēles sekmēšanas pedagoģiski psiholoģiskiem nosacījumiem zīmēšanas procesā. Otrajā daļā autore veic pētījumu ar vidējā pirmsskolas vecuma bērniem,10 bērnu ietvaros, novēro to iztēles izpausmes, to sekmēšanu zīmēšanas procesā un veiktajos darbos. Pētījuma mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt vidējās pirmsskolas vecuma bērnu iztēles sekmēšanu zīmēšanas procesā. Atslēgas vārdi: iztēle, zīmēšana, pirmsskolēns. Darba apjoms: 54 lpp., 38 informācijas avoti. Job title: The development of pre-school children imagination to drawing.The author of job: Ilona Stricka. Scientific leader: Dr. Paed., Prof. Antra Randoha. The study is divided into four parts: intruduction, two main parts, a review of literature references thereto. In the first subparagraph shall communicate to the author of theimagination of teacher and psychologist clarification of the concept oftheoretical knowledge. Drawing types and the nature of the promotion of pedagogical psychological conditions in the drawing process. The author of the second subparagraph shall carry out a study of thepre school age children, 10 children in the framework of the promotion of imagination, the drawing process and the work carried out. The aim of the study: theoretical and practical knowledge of theimagination of children of pre-school age the drawing process. Key words: imagination, drawing, pre-school age child The amount of work: 54 pages, 38 information sources.