Show simple item record

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorTūtare, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-16T02:02:27Z
dc.date.available2017-12-16T02:02:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61550
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37516
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu „Vidējā pirmsskolas vecuma bērna valodas un runas prasmju sekmēšana didaktiskajās rotaļās”. Darba autore: Madara Tūtare Darba vadītāja: Aija Kalve Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt pirmsskolēna runas attīstību didaktisko spēļu procesā. Hipotēze: Pirmsskolēna runa didaktiskajās spēlēs tiks sekmēta, ja: izvēlētās didaktiskās spēles atbilst bērna vecumposma īpatnībām; 1.didaktisko spēļu saturs ietver runas attīstīšanas iespējas; 2.didaktiskā spēle atbilst bērna interesēm un vajadzībām. Kvalifikācijas darba apjoms: kvalifikācijas darbam ir 2 nodaļas, 8 apakšnodaļas un 44 lapaspuses. Darbā tika iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, tika izanalizēts 41teorētiskais avots. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorijas 1. nodaļā tiek analizēti terminu valoda un runa teorētiskie aspekti, 2.nodaļā tiek veikts praktiskais pētījums. Tiek aplūkotas dažādas metodes un paņēmieni, kas veicina runas un valodas attīstību didaktiskajās rotaļās. Atslēgas vārdi: Rotaļas, didaktiskās spēles, bērnu valoda un bērnu runa.
dc.description.abstractThis qualification work is about “The promotion of the average preschooler's language and speech skills in didactic play”. Author of qualification work: Madara Tūtare Supervisor of qualification work: Aija Kalve Purpose of this work: Identifying pedagogical techniques and methods that promote speech and language development. Research subject: Speech development of pre-schoolers. Object of the research: Didactic games in the pre-school pedagogical process. Hypothesis: Preschoolers' speeches in didactic games will be promoted if: 1.chosen didactic games correspond to the child's age peculiarities 2.content of the didactic games includes speech development opportunities 3.didactic game meets the interests and needs of the child Amount of qualification work: Qualification work has 2 chapters, 8 subchapters and 44 pages. The work included 6 pictures, 10 tables, the theoretical source was analyzed. The qualification work consists of 2 parts - theoretical and practical. In Chapter 1, theoretical language is analyzed and theoretical aspects are analyzed, a practical study is carried out in Chapter 2. Different methods and techniques that promote speech and language development in didactic plays are considered. During this study the author investigating different methods techniques that promote speech and language development in didactic play. Keywords: games, didactic games, children's language and children's speech.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectRotaļas
dc.subjectDidaktiskās spēles
dc.subjectBērnu valoda
dc.subjectBērnu runa
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērna valodas un runas prasmju sekmēšana didaktiskajās rotaļās
dc.title.alternativeThe promotion of the average preschooler's language and speech skills in didactic play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record