dc.contributor.advisor | Kalve, Aija | |
dc.contributor.author | Tūtare, Madara | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2017-12-16T02:02:27Z | |
dc.date.available | 2017-12-16T02:02:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61550 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37516 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu „Vidējā pirmsskolas vecuma bērna valodas un runas prasmju sekmēšana didaktiskajās rotaļās”. Darba autore: Madara Tūtare Darba vadītāja: Aija Kalve Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt pirmsskolēna runas attīstību didaktisko spēļu procesā. Hipotēze: Pirmsskolēna runa didaktiskajās spēlēs tiks sekmēta, ja: izvēlētās didaktiskās spēles atbilst bērna vecumposma īpatnībām; 1.didaktisko spēļu saturs ietver runas attīstīšanas iespējas; 2.didaktiskā spēle atbilst bērna interesēm un vajadzībām. Kvalifikācijas darba apjoms: kvalifikācijas darbam ir 2 nodaļas, 8 apakšnodaļas un 44 lapaspuses. Darbā tika iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, tika izanalizēts 41teorētiskais avots. Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Teorijas 1. nodaļā tiek analizēti terminu valoda un runa teorētiskie aspekti, 2.nodaļā tiek veikts praktiskais pētījums. Tiek aplūkotas dažādas metodes un paņēmieni, kas veicina runas un valodas attīstību didaktiskajās rotaļās. Atslēgas vārdi: Rotaļas, didaktiskās spēles, bērnu valoda un bērnu runa. | |
dc.description.abstract | This qualification work is about “The promotion of the average preschooler's language and speech skills in didactic play”. Author of qualification work: Madara Tūtare Supervisor of qualification work: Aija Kalve Purpose of this work: Identifying pedagogical techniques and methods that promote speech and language development. Research subject: Speech development of pre-schoolers. Object of the research: Didactic games in the pre-school pedagogical process. Hypothesis: Preschoolers' speeches in didactic games will be promoted if: 1.chosen didactic games correspond to the child's age peculiarities 2.content of the didactic games includes speech development opportunities 3.didactic game meets the interests and needs of the child Amount of qualification work: Qualification work has 2 chapters, 8 subchapters and 44 pages. The work included 6 pictures, 10 tables, the theoretical source was analyzed. The qualification work consists of 2 parts - theoretical and practical. In Chapter 1, theoretical language is analyzed and theoretical aspects are analyzed, a practical study is carried out in Chapter 2. Different methods and techniques that promote speech and language development in didactic plays are considered. During this study the author investigating different methods techniques that promote speech and language development in didactic play. Keywords: games, didactic games, children's language and children's speech. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Rotaļas | |
dc.subject | Didaktiskās spēles | |
dc.subject | Bērnu valoda | |
dc.subject | Bērnu runa | |
dc.title | Vidējā pirmsskolas vecuma bērna valodas un runas prasmju sekmēšana didaktiskajās rotaļās | |
dc.title.alternative | The promotion of the average preschooler's language and speech skills in didactic play | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |