Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorVasiļjeva, Mārīte
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:38Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61501
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37550
dc.description.abstractTēma: matemātisko priekšstatu veidošanai rotaļa vecākā pirmsskolas vecumā Pētījuma mērķis: Izzināt bērnu matemātisko priekšstatu veidošanās iespējas vecākajā pirmsskolas vecumā, rotaļa. Pētījuma uzdevums: Izpētīt un analizēt dažādu autoru literāros darbus par matemātisko priekšstatu veidošanu izmantojot rotaļu; Izprast vecāko pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības, izmantojot teoriju; Veikt pētījumu par matemātisko priekšstatu veidošanu vecākajā pirmsskolas vecuma grupā; Apkopot, iegūto informāciju analizēt pētījuma rezultātus un sniegt ieteikumus bērnu matemātisko priekšstatu veidošanā . Pētījuma metodes: Dažādu autoru literatūras avotu izpēte un analizēšana; Aptauja – anketēšana; Personīgās pieredzes analīze; Analīze, datu apstrāde. Pētījuma bāze: Madonas novada pirmsskolas izglītības iestādes vecākā vecuma grupa, kuras pilnais sastāvs ir 13 bērni 5-7 gadu vecumā (8 zēni, 5 meitenes). Pētījuma laikā bērnu un vārdi tika mainīti.
dc.description.abstractThe topic: Play, in the oldest pre-school age to make subission of develop matematical . Aim of the study: To find out the children's mathematical picture development opportunities in the older preschool age, play. The research aims: 1. To study and analyze the different authors' literary works on mathematical idea creation through play; 2. Understand the senior preschool child development characteristics, using the theory; 3. Carry out research on the mathematical idea of the creation of the oldest pre-school age group; 4. Collect, analyze the information obtained from the research results and make recommendations to the idea of children's mathematical development. Methods of research: 1. Various authors literature research and analysis; 2. The survey; 3. Personal experience analysis; 4. Analysis data. Research base: Madona preschools oldest age group, the full composition of the 13 children aged 5-7 years (8 boys, 5 girls).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmatematika
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectorientācija
dc.subjecttelpā
dc.titleRotaļa vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu veidošana
dc.title.alternativePlay in the oldest pre-school age to make subission of develop matematical
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record