Show simple item record

dc.contributor.advisorGarjāne, Beatrise
dc.contributor.authorKuba, Lauma
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:42Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61512
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37559
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore: Lauma Kuba Kvalifikācijas darba nosaukums: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu mācīšanās motivācijas sekmēšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Kvalifikācijas darba mērķis: izzināt un analizēt 6-7 gadīgu bērnu mācīšanās motivācijas sekmēšanas pedagoģiskās iespējas pedagoģiskajā procesā pirmsskolā un izvirzīt secinājumus. Tika izvirzīti sekojoši uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas teoriju atziņas par motivācijas veidošanos un mācīšanās motivācijas sekmēšanu. 2.Izzināt un analizēt 6-7 gadīgu bērnu vecuma attīstības iezīmes motivācijas veicināšanas aspektā. 3.Izpētīt 6-7 gadīgu bērnu mācīšanās motivāciju un tās veicināšanu pirmsskolas izglītības iestādē X. 4.Apkopot pedagoģiskās iespējas motivācijas sekmēšanai vecākajā bērnu vecumposmā pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Lai sasniegtu kvalifikācijas darba mērķi, darba autore izmantoja tādas pētījuma metodes kā: 1)Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. 2)Empīriskā – novērojums, anketēšana, pedagoģisko situāciju analīze. Teorētiskajā daļā tiek analizēta dažādu autoru uzskati par mācīšanās motivācijas būtību. Atspoguļota psihologu un pedagogu atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību un raksturojumu. Literatūras analīzē tika aplūkota arī mācīšanās motivācijas sekmēšanas pedagoģiskās iespējas. Empīriskajā daļā autore veica pētījumu, kurā tika novērtēts mācīšanās motivācijas sekmēšanas pedagoģiskais process vecākajā vecumā pirmsskolā. Kvalifikācijas darba apjoms: kopā ar pielikumiem 55 lappuse, tajā ietverti 13 attēli, 7 tabulas, 4 pielikumi, izmantoti 60 literatūras avoti. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, secinājumiem un izmantotās literatūras avotu saraksta. Atslēgas vārdi: mācīšanās, motivācija, mācīšanās motivācija, vecākais pirmsskolas vecums, pedagoģiskais process.
dc.description.abstractQualification work author: Lauma Kuba. Qualification work title: The pedagogical faciliation of childrens’ learning motivation in the oldest pre-school age group. The purpose of qualification work: find out and analyze 6-7 years old children learning motivation promotion pedagogical possibilities in preschool pedagogical process and draw conclusions. Following tasks were nominated: 5.Analyze pedagogy and psychology theories quotes about formation of motivation and learning motivation promotion. 6.Find out and analyze 6-7 years old children development characteristics in relation with motivation promotion aspect. 7.Find out 6-7 years old children learning motivation and its promotion in preschool educational institution X. 8.Collect pedagogical possibilities for motivation promotion in the oldest part of the children's in preschool. Qualification work consists from two parts – theoretical and empirical. To achieve the purpose of qualification work, author used following research methods: 1)Theoretical – analyze of pedagogical and psychological literature 2)Empirical – observation, questionnaire, analyze of pedagogical situations. In theoretical part are analyzed different authors opinions about the essence of learning motivation. Reflected psychologists and pedagogues conclusions about oldest part of the children’s in preschool development and characteristics. In literature analyze were reviewed also pedagogical possibilities of learning motivation promotion. In empirical part author conducted research in which was evaluated pedagogical process of learning motivation promotion in oldest age in preschool. The size of qualification work: together with annexes 55 pages, that includes 13 pictures, 7 tables, 4 annexes, used 60 literature sources. Qualification work consists of introduction, two sections, conclusions and list of used literature sources. Key words: learning, motivation, learning motivation, oldest preschool age, pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmācīšanās
dc.subjectmotivācija
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectpirmsskola
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu mācīšanās motivācijas sekmēšana pedagoģiskajā procesā pirmsskolā
dc.title.alternativeThe pedagocial faciliation of childrens’ learning motivation in the oldest pre-school age group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record