• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4 - 5 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšana rotaļā

Thumbnail
Открыть
299-61513-Jurjane_Liene_lj12080.pdf (857.0Kb)
Автор
Jurjāne, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Дата
2017
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba nosaukums: 4 – 5 gadīgu bērnu iztēles attīstības sekmēšana rotaļā Darba autore: Liene Jurjāne Darba zinātniskais vadītājs: Dr., paed., doc. Antra Randoha Darba apjoms: 48 lpp., 3 tabulas, 4 attēli, 2 pielikums, izmantoti 26 literatūras avoti. Darbs veltīts problēmai, kā sekmēt iztēles attīstību 4-5 gadus veciem bērniem rotaļā. Pētījums sastāv no divām daļām- teorētiskās un praktiskās. Teorētiskajā daļā, pamatojoties uz tādu autoru pētījumiem kā I.Stangaine, D.Dzintare., M.Vidnere., K. Romēns u.c. tiek zinātniski pamatota iztēles nozīme 4-5gadus veciem bērniem. Pētījuma praktiskajā daļā veikts pētījums kā rotaļa sekmē 4-5 gadus vecu bērnu iztēles attīstību. Pamatojoties uz pedagoģiskā eksperimenta rezultātiem, secināts, ka rotaļa sekmē 4-5 gadus vecu bērnu iztēles attīstību. Atslēgas vārdi: iztēle, rotaļa, 4-5 gadus veci bērni
 
The title of the work: 4-5 years old Children imigination development in game’s. The author of the work: Liene Jurjāne Scientific leader: Dr., paed., doc. Antra Randoha Scope of Work: 48 pages, 3charts, 4 pictures, 3 appendices, 26 sources of literature. Writing is devoted to the problem, how to promote the development of imagination 4-5 years old children in the play. The research consists of two parts- theoretical and practical. The theoretical part is based on an author such as I.Stangaine, D.Dzintare, M.Vidnere, K. Romēns etc. and it is scientifically justified the meaning of imagination for 4-5 years old children. The research in the practical part done research how play promotes 4-5 year old children imagination development. Based on a pedagogical experiment results, concluded, how play actually promotes 4-5 year old children imagination development. Key words: imagination, play, 4-5 year old children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37560
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV