Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorIvaska, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2017-12-30T02:01:48Z
dc.date.available2017-12-30T02:01:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61547
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37569
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski izpētīt, kā kustību rotaļas veicina bērnu sadarbības prasmes jaunākajā pirmsskolas vecumposmā, izmantojot dažādu teorētiķu un pedagogu atziņas, kā arī veikt pētījumu, kurā tiek vēroti bērni, kustību rotaļās, izmantojot gan sporta gan mūzikas elementus. Tika izvirzīta hipotēze, ka pēc kustību rotaļas izmantošanas nodarbībā ,bērniem , uzlabojas saskarsmes iemaņas. Lai pārbaudītu izvirzīto hipotēzi tika izvēlētas šādas pētījuma metodes: 1.Pedagoģiskais novērojums , kurā tika pētītas nodarbības, kurās tika iekļauti mūzikas, sporta elementi un pētītas bērnu sadarbības un saskarsmes prasmes. 2.Situācijas analīze, lai tuvāk izpētītu, kā kustību rotaļas ikdienā palīdz veidot sadarbības prasmes 3.Autores izveidota „vecāku aptauja” , lai uzzinātu vai bez pedagoga līdzdalības vecāki iesaistās rotaļu procesā un sadarbojas ar bērnu, lai veicinātu saskarsmi caur kustību aktivitātēm.. Lai pārbaudītu izvirzīto hipotēzi, tika aptaujāti vecāki, kuru bērni ir vecumā no 2,6 līdz 3 gadiem. Izvirzītā hipotēze apstiprinājās pētījumu gaitā. Pētījumi liecina, ka pieaugušā līdzdalībai, lai bērniem izveidotos saskarsmes iemaņas un veidotos sadarbības prasmes ir liela nozīme. Un ka kustību rotaļas liek bērniem justies labāk gan fiziski, gan emocionāli. Pēc kustību rotaļas izmantošanas metodēm lielākā daļa bērnu vairāk rotaļājas kopā un komunicē.
dc.description.abstractThe aim of the research is to study, theoretically and practically, how the movement plays (movement games) can stimulate collaboration skills in preschool at earlier ages, using different conclusions of theoreticians and teachers, as well observe kids in movement plays, using elements of music and sport. Hypothesis: movement plays can improve collaboration skills. To verify the hypothesis, following methods were used: 1.Educational observation, with elements of music and sport, including social and collaboration skills of children. 2.Situation analysis, to explore, how movement plays can help develop collaboration skills on a daily basis. 3.Author of the paper surveyed parents, to find out whether parents are participating in games and collaborates with kids, without teacher being around. To verify the hypothesis parents with kids were surveyed from age 2.6 to 3. Hypothesis was confirmed. Research shows, that parent participation is very important in developing social and collaboration skills. Movement plays make kids feel better emotionally and physically. After using the movement plays, most of the kids start to communicate and play with each other.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectKustību rotaļas
dc.subjectsadarbības prasmes
dc.subjectSaskarsme
dc.subjectVeido
dc.titleKustību rotaļas izmantošana sadarbības prasmju veicināšanā jaunākajā pirmsskolas vecumposmā
dc.title.alternativeMovement games to make useing cooperatione skills to favour youngest firstschool ages
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record