Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorDutkeviča, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:39Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61712
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37633
dc.description.abstract„Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības veicināšana rotaļā” Darba autore: Irina Dutkeviča Bakalaura darba mērķis ir pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības veicināšanu rotaļā. Darbs sastāv no divām daļām: teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskajā daļā ir apskatītas vairāku autoru teorētiskās atziņas par uzmanību, vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpašībām un rotaļas lomu bērnu attīstībā. Praktiskajā daļā tika veikts pētījums vidējā pirmsskolas vecuma grupā. Pētījumā piedalījās 16 bērni. Tika izstrādāti vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības vērtēšanas kritēriji, veiktas izmēģinājuma darbības uzmanības veicināšanai, otrreizēja uzmanības vērtēšana un iegūto rezultātu analīze. Pētījuma rezultātā tika novērots bērnu uzmanības attīstības līmeņa uzlabojums, hipotēze tika apstiprināta. Darba apjoms: 48 lpp., 5 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi, izmantoti 37 literatūras avoti.
dc.description.abstract„Development of attention among middle pre-school age children through games” Author: Irina Dutkevica The objective of the Bachelor’s thesis is to research the development of attention among middle pre-school age children through games. The work consists of two parts: theoretical and practical part. In the theoretical part of the work based on theoretical conclusions of several authors the concept of attention, middle pre-school age children development peculiarity and the role of the games in children’s development were observed. In the practical part the research was made among middle pre-school age children. 16 children were involved in the research. The author developed criteria for children’s attention deveopment level determination, performed practical work with children, made a secondary attention development level study and the analysis of the results. The result of the reasearch showed positive changes in children’s attention development level, the hypothesis was approved. Size of the work: 48 pages, 5 figures, 6 tables, 3 appendixes, 37 sources of literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectuzmanība
dc.subjectveicināšana
dc.subjectrotaļa
dc.subjectbērni
dc.subjectattīstība
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzmanības veicināšana rotaļā
dc.title.alternativeDevelopment of attention among middle pre-school age children through games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record