dc.contributor.advisor | Tauriņa, Agrita | |
dc.contributor.author | Feldmane, Ance | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-01-01T02:01:43Z | |
dc.date.available | 2018-01-01T02:01:43Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61731 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37644 | |
dc.description.abstract | Pirmajā darba daļā aprakstīts teorētiskās atziņas par monolgrunas veidošanos pirmsskolā Otrajā darba daļā veikts empīriskais pētījums 3-5 gadus vecu bērnu stāstītprasmes sekmēšanu | |
dc.description.abstract | First part in Diploma paper is theoretical qoutes about the formation of promoting monologue in pre-school The second part in Diploma paper is empirical study of 3-5 years old pre-school children promotion of telling skills | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | stāstītprasmes | |
dc.subject | monologruna | |
dc.subject | valodas apguves attīstība | |
dc.subject | runas attīstība | |
dc.title | 3-5 gadus vecu bērnu stāstīt prasmes sekmēšana | |
dc.title.alternative | 3-5 years old pre-school children promotion of telling skills | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |