Show simple item record

dc.contributor.advisorTauriņa, Agrita
dc.contributor.authorFeldmane, Ance
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:43Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:43Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61731
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37644
dc.description.abstractPirmajā darba daļā aprakstīts teorētiskās atziņas par monolgrunas veidošanos pirmsskolā Otrajā darba daļā veikts empīriskais pētījums 3-5 gadus vecu bērnu stāstītprasmes sekmēšanu
dc.description.abstractFirst part in Diploma paper is theoretical qoutes about the formation of promoting monologue in pre-school The second part in Diploma paper is empirical study of 3-5 years old pre-school children promotion of telling skills
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectstāstītprasmes
dc.subjectmonologruna
dc.subjectvalodas apguves attīstība
dc.subjectrunas attīstība
dc.title3-5 gadus vecu bērnu stāstīt prasmes sekmēšana
dc.title.alternative3-5 years old pre-school children promotion of telling skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record