Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorKļaviņa, Zaiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-01T02:01:48Z
dc.date.available2018-01-01T02:01:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61777
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37652
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Zaiga Kļaviņa Bakalaura darba tēma: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu veicināšana darbībās ar dabas materiāliem. Darba apjoms: 56 lapas, 8 attēli, 6 tabulas, 1 pielikums, 26 literatūras vienības. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, skaits un skaitīšana, metodes un paņēmieni, dabas materiāli. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko priekšstatu veidošanos darbībās ar dabas materiāliem. Bakalaura darba saturs: 1.Teorētiskā daļā pētīta un analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra par 5 – 6 gadu vecu bērnu vecumposma īpatnībām un matemātisko priekšstatu veidošanos; 2.Pētījumā izvērtētas bērnu skaita un skaitīšanas prasmes, un praktiskas darbošanās ar dabas materiāliem ietekme uz matemātisko prasmju apguvi. Bakalaura darba rezultāti: pētījuma rezultātā apstiprinājās hipotēze, ka vecākā pirmsskolas vecuma bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās darbojoties ar dabas materiāliem būs veiksmīga, ja bērni ar dabas materiāliem darbosies regulāri ilgākā laika periodā.
dc.description.abstractAuthor of Bachelor’s Thesis: Zaiga Kļaviņa Theme of Bachelor’s Thesis: Development of mathematical skills in oldest preschool age in activities with natural materials. Composition of Bachelor’s Thesis: 56 pages, 8 pictures, 5 tables, 1 attachment , 26 literature references. Key words: mathematical concepts, numbers and counting, methods and techniques, natural materials. Aim of Bachelor’s Thesis: Theoretical and practical research of development of mathematical skills in oldest preschool age in activities with natural materials. Content of Bachelor’s Thesis: 1.Theoretical part of the paper is based on analysis of pedogogical and psychological literature concerning peculiarities of development of 5- 7 year- old children’s personality and formation of matematical concepts; 2.There are assessed kids numbers and counting skills in this research, and impact of practical activities with natural materials on learning of matematical skills. Results of Bachelor’s Thesis: The study confirmed the hypothesis that development of concepts about numbers and counting in activities with natural materiāls in oldest preschool age will be successful, if childrens activities with natural materials will be regularly for a longer period of time.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmatemātiskie priekšstati
dc.subjectskaits un skaitīšana
dc.subjectmetodes un paņēmieni
dc.subjectdabas materiāli
dc.titleVECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU MATEMĀTISKO PRIEKŠSTATU VEICINĀŠANA DARBĪBĀS AR DABAS MATERIĀLIEM
dc.title.alternativeDevelopment of mathematical skills in oldest preschool age in activities with natural materials
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record