Priekšmetiska darbība matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem pirmsskolā
Author
Garda, Anda
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Anda Garda Darba nosaukums: Priekšmetiska darbība matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem pirmsskolā. Darba mērķis: izpētīt priekšmetiskās darbības nozīmi matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem matemātisko prasmju apguvē un apkopot ieteikumus priekšmetiskai darbībai matemātikas rotaļnodarbībās piecgadīgiem bērniem pirmsskolā. Darbs veidots no ievada, 2 nodaļām, 5 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 50 vienībām, 13 pielikumiem. Darba apjoms: 51 lapaspuse, 8 attēli, 2 tabulas. Pirmajā nodaļā ir analizēta teorija par priekšmetiskās darbības un matemātikas rotaļnodarbības būtību. Raksturots priekšmetiskās darbības teorētiskais pamatojums. Otrajā nodaļā tiek pētīta un raksturota reālā situācija matemātikas rotaļnodarbībās pirmsskolā, pētījuma gaitā tiek izstrādāti ieteikumi matemātisko rotaļnodarbību pilnveidošanai. Author of the work: Anda Garda The title of the work: Manipulative activities with objects in math plays for five-year-olds in preschool. The aim of the work: To study the importance of the manipulative activities with objects in mathematical play-offs for five-year-old children in the acquisition of mathematical skills and to compile recommendations for such activities in mathematical play-offs for five-year-olds in the preschool. The work consists of an introduction, 2 chapters, 5 subdivisions, conclusions, literature used and a list of sources with 50 units, 13 annexes. Extent of the work: 51 pages, 8 figures, 2 tables. The first chapter analyzes the theory of the subject of manipulative activities with objects and the essence of mathematical play. The theoretical substantiation of the subject activity is described. The second chapter explores and describes the real situation in mathematical plays in preschool, during the course of the research, recommendations are being developed for improving mathematical play.