Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorFreimane, Taiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:01:37Z
dc.date.available2018-01-07T02:01:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61639
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37730
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs: 5-7 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā pirmsskolā. Darba autore: Taiga Freimane Zinātniskā vadītāja: Gunta Siliņa – Jasjukeviča Darba apjoms: 49 lpp, 33 bibliogrāfiskie nosaukumi, 10 tabulas, 6 pielikumi. Darbs izstrādāts 5-7 gadīgu bērnu iztēles rosināšanai literāro darbu iepazīšanas procesā. Iztēle kā izziņas procesa sastāvdaļa. Literāro darbu nozīme iztēles rosināšanā. Metodes un paņēmieni iztēles rosināšanā divās X pirmsskolas grupās. Darba procesā parādīts, ka ar literāro darbu palīdzību var rosināt pirmsskolas vecuma bērniem radoši attīstīt iztēli ( zīmējot, aplicējot, veidojot, attēlojot kustībā.) Atslēgas vārdi : iztēle, literārie darbi pirmsskolā, bērnu radošā darbība pirmsskolā. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstīšanas iespējas literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījuma metodes: teorētiskā analīze, pedagoģiskā novērošana, skolotāju intervijas, bērnu iztēles izpēte radošajos darbos, darba pieredzes apkopošana un analizēšana. Pētījuma bāze: X pirmsskolas 5-7 gadīgo bērnu grupiņās.
dc.description.abstractQualifying work: improving imagination in 5-7 year olds by introducing them to literature. Author: Taiga Freimane Scientific supervisor: Gunta Siliņa- Jasjukeviča Volume: 49 pages, 33 bibliographical terms, 10 tables, 6 annexes. Purpose for this research is to animate imagination in the process of familiarising literature to preschool children. 1. Imagination as a part of cognitive processes 2. Literatures significance in stimulating imagination. 3. Techniques and methods used in two X preschool group's to encourage creativity. Research reveals that by introducing literature to preschool pupils it can improve and help develop their creative thinking and imagination. Key words: imagination, literary works at preschool, kids creative at preschool. Main goal: to examine in theory and practically possibilities of imagination improvements. Research methods: theoretical analysis, observations in classroom, interviews with teachers, analysing imagination in children's creative works, reviewing and reflecting acquired experience. Research subjects: X preschool 5-7 year old pupils.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectliterārie darbi pirmsskolā
dc.subjectbērnu radošā darbība pirmsskolā
dc.subjectxxx
dc.title5-7 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana, literāro darbu iepazīšana pirmsskolā
dc.title.alternativeQualifying work: improving imagination in 5-7 year olds by introducing them to literature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record