Atmiņas attīstības veicināšana vidējā pirmsskolas vecumā
Author
Horina, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Nataļja Horina Darba tēma: Atmiņas attīstības veicināšana vidējā pirmsskolas vecumā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Staņislava Marsone Darba apjoms: 46 lpp Atslēgas vārdi: atmiņa, vidējais pirmskolas vecums, atmiņas veicināšana, rotaļas, spēles Pētījuma mērķis: analizēt atmiņas attīstības veicināšanas pedagoģiskās iespējas bērnam vidējā pirmsskolas vecumā. Pētījuma uzdevumi: 1.Raksturot atmiņas jēdziena būtību un pilnveides nosacījumus 2.Analizēt atmiņas attīstību vidējā pirmsskolas vecumposma bērniem 3.Analizēt atmiņas veicināšanas pedagoģiskās iespējas 4.Izdarīt secinājumus Darba rezultāti:. Pētījuma rezultātā secināts, ka ar rotaļām un spēlēm var vecināt atmiņas attīstību vidējā pirmskolas vecumā. Work author : Natalja Horina Work theme: Memory development in preschool nursery class Work kind : Qualification work Program of studios : Teacher of preschool education The work scientific driver : Stanislava Marsone Work volume : 46 Lock words : memory, the middle preschool age, memory promote, games, gaps. Research aim : to analyse to the child of the memory development promote pedagogical possibility in a middle preschool age. Research task : 1.To characterize memory concept essence and improvement conditions 2.To analyse memory development middle preschool old children 3.To analyse the memory promote pedagogical possibilities 4.To do conclusions Work results : In a research result drawn conclusion, that with games and gaps can to promote in a middle preschool age of memory developments.