dc.contributor.advisor | Marsone, Staņislava | |
dc.contributor.author | Horina, Nataļja | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-01-07T02:01:39Z | |
dc.date.available | 2018-01-07T02:01:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61650 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37734 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Nataļja Horina Darba tēma: Atmiņas attīstības veicināšana vidējā pirmsskolas vecumā Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Pirmsskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Staņislava Marsone Darba apjoms: 46 lpp Atslēgas vārdi: atmiņa, vidējais pirmskolas vecums, atmiņas veicināšana, rotaļas, spēles Pētījuma mērķis: analizēt atmiņas attīstības veicināšanas pedagoģiskās iespējas bērnam vidējā pirmsskolas vecumā. Pētījuma uzdevumi: 1.Raksturot atmiņas jēdziena būtību un pilnveides nosacījumus 2.Analizēt atmiņas attīstību vidējā pirmsskolas vecumposma bērniem 3.Analizēt atmiņas veicināšanas pedagoģiskās iespējas 4.Izdarīt secinājumus Darba rezultāti:. Pētījuma rezultātā secināts, ka ar rotaļām un spēlēm var vecināt atmiņas attīstību vidējā pirmskolas vecumā. | |
dc.description.abstract | Work author : Natalja Horina Work theme: Memory development in preschool nursery class Work kind : Qualification work Program of studios : Teacher of preschool education The work scientific driver : Stanislava Marsone Work volume : 46 Lock words : memory, the middle preschool age, memory promote, games, gaps. Research aim : to analyse to the child of the memory development promote pedagogical possibility in a middle preschool age. Research task : 1.To characterize memory concept essence and improvement conditions 2.To analyse memory development middle preschool old children 3.To analyse the memory promote pedagogical possibilities 4.To do conclusions Work results : In a research result drawn conclusion, that with games and gaps can to promote in a middle preschool age of memory developments. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | Atmiņa | |
dc.subject | vidējais pirmsskolas vecums | |
dc.subject | atmiņas veicināšana | |
dc.subject | rotaļas | |
dc.subject | spēles | |
dc.title | Atmiņas attīstības veicināšana vidējā pirmsskolas vecumā | |
dc.title.alternative | Memory development in pre-school nursery class | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |