Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorUčaikina, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:01Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:01Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61741
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37770
dc.description.abstractDarba autore: Liene Učaikina Darba temats: Saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļdarbībā vidējā pirmsskolas vecuma bērniem Darba veids: Kvalifikācijas darbs Darba zinātniskā vadītāja:lekt. Mg.paed. Rasma Purmale Darba apjoms: 48lappuses, 2 tabulas, 19 attēli, 46 literatūras avoti, 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: Vidējā pirmsskolas vecuma bērni, saskarsme, rotaļdarbība Pētījuma mērķis: Pētīt un analizēt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes attīstības iespējas rotaļdarbībā. Pētījuma hipotēze: Bērniem būs labi attīstīta saskarsmes prasme, ja pedagogs pedagoģiskajā procesā rotaļdarbībās veidos pozitīvi vidi, organizēs rotaļdarbības atbilstoši bērnu vajadzībām un interesēm. Teorētiskais pamatojums tika izstrādāts analizējot J. Kupča, L. Dubkēviča, S. Omārovas, A. Šponas, E. Černovas, L. Lapiņas, V. Ļubkinas, O. Ņefjodova, J.Merkel, A. Vorobjova, u.c autoru darbus. Praktiskā pētījuma veikšanai tika izmantots pedagoģiskais novērojums, pedagogu un vecāku anketēšana. Pēc veiktā pētījuma darba autore secina, ka bērnu saskarsmes prasmi ir iespējams attīstīt, piedāvājot bērniem rotaļas un saskarsmes prasmes attīstība būs sekmīgāka, ja skolotāja piedāvā bērnu interesēm un vajadzībām atbilstošas lomu rotaļas un rotaļās tiek uzsvērti tikumiskās uzvedības noteikumi. Darba izmantojamība: šī darba atziņas un secinājumus var izmantot pirmsskolas pedagogi, lai ikdienā sekmētu saskarsmi rotaļdarbībā un citi interesenti.
dc.description.abstractAuthorofthework:LieneUčaikina Worktopic: Promotionofcommunicationskillsinplayformiddlepreschoolchildren. Typeofwork: Qualificationwork Scientificsupervisorofwork: lekt. Mg.paed. Rasma Purmale Workload: 48 sheets, 2 tables, 19 figures, 46 literature sources, 2 appendixes. Keywords: Middlepre-schoolchildren, communication, playactivities. Objective of the study: To study and analyze the development opportunities of children of middle preschool children in play. Research Hypothesis: Children will have a well-developed communication skill if a pedagogue creates a positive environment in the playgrounds, organizes play activities in accordance with children's needs and interests. The theoretical justification was developed by analyzing: J. Kupcha, L. Dubkevicha, S. Omarov, A. Spon, E. Chernov, L. Lapina, V. Lubkina, O. Nefjodova, J. Merkel, A. Vorobjova, and others. A pedagogical observation, a questionnaire for teachers and parents was used to conduct a practical study. According to the research carried out, the author concludes that it is possible to develop children's communication skills by offering children the development of play and communication skills if the teacher offers play roles in accordance with the interests and needs of the children and emphasizes the rules of moral behavior. Workability: The findings and conclusions of this work can be used by pre-school educators to facilitate daily interaction with the play and other stakeholders.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectstakeholders
dc.subjectother
dc.subjectand
dc.subjectplay
dc.subjectthe
dc.titleSaskarsmes prasmju sekmēšana rotaļdarbībā vidējā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.title.alternativePromotion of communication skills for middle-aged children in play activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record