dc.contributor.advisor | Kalēja-Gasparoviča, Daiga | |
dc.contributor.author | Cipruse, Baiba | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-01-07T02:02:03Z | |
dc.date.available | 2018-01-07T02:02:03Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61746 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37775 | |
dc.description.abstract | Darba nosakums: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļnodabībās pirmsskolā. Pētījumu autors: Baiba Cipruse Darba zinātniskais vadītājs: doc., dr. paed. D. Kalēja- Gasparoviča Pētnieciskā darba mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās prasmes. Pētījuma jautājums: Kā rotaļnodarbībās pirmsskolā sekmējamas jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālās prasmes? Pētījuma uzdevumi: 1.Teorētiski analizēt literatūru par sociālo prasmju būtību. 2.Teorētiski analizēt literatūru par jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem. 3.Teorētiski analizēt literatūru par rotaļnodarbību nozīmīgumu. 4.Praktiski pārbaudīt teorētiskās atziņas empīriskā pētījumā un analizēt iegūtos rezultātus. Darba saturs: Pētnieciskais darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskā daļa: Literatūras analīze. Empīriskā daļa: Pedagoģiskais vērojums un situācijas analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 48 lapas. | |
dc.description.abstract | Tytle of qualification paper: Social skills promotion trough playing games of youngest pre-school age children. Research author: Baiba Cipruse Qualification paper supervisor: doc.,dr.paed. D. Kalēja- Gasparoviča Research work goal: Theoretically analyse and practically examine how playing games promote younest pre-school age children social skills. The question of research: How to promote youngest pre-school age children social skills trough playing games? Research target: 1.Theoretically analyse literature about social skills nature. 2.Theoretically analyse literature about youngest pres-school age children. 3.Theoretically analyse literature about importance of playing games. 4.Practically examine theoretical conclusions in empirical research and analyse acquired results. Content of research: two parts. Theory: Literature analysis. Empirical part: Pedagogycal observation and analysis of situation. About publication: 48 pages. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.subject | jaunākā | |
dc.subject | sociālo | |
dc.subject | rotaļndarbība | |
dc.title | Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšana rotaļnodabībās pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Social skills promotion trough playing games of youngest pre-school age children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |