Bērnu folkloras izmantošanas iespējas ikdienas ritmā 1-3 gadīgu bērnu audzināšanā pirmsskolā
Author
Jansone, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Siliņa-Jasjukeviča, Gunta
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Autors Anita Jansone izstrādāja darbu “Bērnu folkloras izmantošanas iespējas ikdienas ritmā 1-3 gadīgu bērnu audzināšanā pirmsskolā” izvirzot darba mērķi teorētiski un praktiski pētīt folkloras izmantošanas iespējas pirmsskolas ikdienas ritmā 1-3 gadīgu bērnu audzināšanā. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā apkopotas teorētiskās atziņas par bērnu attīstību, pirmsskolas dienas ritmu kā arī apskatot un apkopojot publicētos materiālus ar bērnu folkloru. Praktiskajā darbā veiktas intervijas ar skolotājiem, kas strādā vai kādu laiku ir strādājuši vecuma grupā 1-3 gadiem. Veikts empīriskais pētījums izmantojot sastādīto materiālu pedagoģiskajai izmeiģinājumdarbībai novērojot bērnus katru dienu ierastajā vidē. Izveidoti ieteikumi šūpuļdziesmu, ucināmo dziesmu, pirkstiņrotaļu un skaitāmpantu izmantošanai ikdienā. Kvalifikācijas darba apjoms 67 lapaspuses, izmantoti 4 attēli, 5 tabulas, 84 bibliogrāfiskā saraksta vienības, sastādīti 7 pielikumi. Author Anita Jansone to frame work “The possibilities of using children's folklore in everyday rhythm for children aged 1-3 in preschool” prefer work aim theoretically and practically study folklore exploitation facility preschool everyday rhythm 1-3 aged childish education. Work consists of two parts. The first part summarizes theoretical cognition as childish progression, preschool day rhythm as well as survey and summarization published materials with children folklore. In practical work conducted interviews with teacher who work or have worked for some time in age group 1-3 aged. Performed empirical findings to use construct material pedagogical custom pilot activity to watch children everyday routine environmental. Chiseled recommendations to lullaby, to jump song, finger game and nursery rhyme to use every day. Volume of the qualification work 67 pages, used 4 pictures, 5 tables, 84 bibliographic list units, to makes 7 appendices.