Show simple item record

dc.contributor.advisorSiliņa-Jasjukeviča, Gunta
dc.contributor.authorJansone, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:13Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:13Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61788
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37801
dc.description.abstractAutors Anita Jansone izstrādāja darbu “Bērnu folkloras izmantošanas iespējas ikdienas ritmā 1-3 gadīgu bērnu audzināšanā pirmsskolā” izvirzot darba mērķi teorētiski un praktiski pētīt folkloras izmantošanas iespējas pirmsskolas ikdienas ritmā 1-3 gadīgu bērnu audzināšanā. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā apkopotas teorētiskās atziņas par bērnu attīstību, pirmsskolas dienas ritmu kā arī apskatot un apkopojot publicētos materiālus ar bērnu folkloru. Praktiskajā darbā veiktas intervijas ar skolotājiem, kas strādā vai kādu laiku ir strādājuši vecuma grupā 1-3 gadiem. Veikts empīriskais pētījums izmantojot sastādīto materiālu pedagoģiskajai izmeiģinājumdarbībai novērojot bērnus katru dienu ierastajā vidē. Izveidoti ieteikumi šūpuļdziesmu, ucināmo dziesmu, pirkstiņrotaļu un skaitāmpantu izmantošanai ikdienā. Kvalifikācijas darba apjoms 67 lapaspuses, izmantoti 4 attēli, 5 tabulas, 84 bibliogrāfiskā saraksta vienības, sastādīti 7 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor Anita Jansone to frame work “The possibilities of using children's folklore in everyday rhythm for children aged 1-3 in preschool” prefer work aim theoretically and practically study folklore exploitation facility preschool everyday rhythm 1-3 aged childish education. Work consists of two parts. The first part summarizes theoretical cognition as childish progression, preschool day rhythm as well as survey and summarization published materials with children folklore. In practical work conducted interviews with teacher who work or have worked for some time in age group 1-3 aged. Performed empirical findings to use construct material pedagogical custom pilot activity to watch children everyday routine environmental. Chiseled recommendations to lullaby, to jump song, finger game and nursery rhyme to use every day. Volume of the qualification work 67 pages, used 4 pictures, 5 tables, 84 bibliographic list units, to makes 7 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectikdiena
dc.subjectfolklora
dc.subjectšūpuļdziesma
dc.subjectucināmā dziesma
dc.titleBērnu folkloras izmantošanas iespējas ikdienas ritmā 1-3 gadīgu bērnu audzināšanā pirmsskolā
dc.title.alternativeThe possibilities of using children's folklore in everyday rhythm for children aged 1-3 in preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record