Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorŠtarka, Aelita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:27Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61836
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37824
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs izstrādāts par tēmu: piecu līdz sešu gadīgu bērnu radošās domāšanas veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt radošās domāšanas veicināšanu vizuālās mākslas nodarbībās. Pētījuma teorētiskajā daļā tika raksturota radošā domāšana, tās veidi un veicināšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās. Pētījuma gaitā tika analizētas pamatprasmes vizuālajā mākslā un radošās domāšanas vingrinājums, kurā piedalījās 11 bērni, 5 – 6 gadus veci. Empīriskajā daļa tika veikta pedagoģiskā novērošana un analizēti pētījuma rezultāti. Tika organizētas 10 vizuālās mākslas nodarbības, orientējoties uz attīstības likumsakarībām, bērnu vajadzībām un interesēm. Pētījuma rezultāti liecina, ka ievērojot bērnu vecumposma likumsakarības un sistemātiski, pareizi organizējot vizuālās mākslas rotaļas, tiek pilnveidotas un veicinātas pamatprasmes un radošā domāšana. Atslēgu vārdi: Vizuālā māksla, radošā domāšana, pieci līdz seši gadīgi bērni, veicināšana.
dc.description.abstractThe theme of the qualification work: encouragement of the creative thinking of a five to six year old child during art classes. The objective of the research: to theoretically and practically study the encouragement of the creative thinking in art calsses. In the theoretical part of the research the creative thinking, its types and chances of encouragment in art classes were described. The basic knowledge and the creative thinking between 11 children (5-6 years old) were analyzed during the research. In the empirical part the pedagogical observation was made and the results of the research were analysed. All together there were 10 art classes organized, oriented on the regularity of the developement, a child’s needs and interests. The results of the research state that, while observing the regularities of the children’s age group and organizing the activities in art classes sistematically correct, the basic knowledge and creative thinking are being upgraded. Key words: visual art, creative thinking, five to six year olds, encouragement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectVizuālā māksla
dc.subjectRadoša domāšana
dc.subjectpieci līdz sešgadīgi bērni
dc.subjectVeicināšana
dc.title5-6 gadīgu bērnu radošās domāšanas veicināšana vizuālās mākslas nodarbībās
dc.title.alternativeEncouragement of the creative thinking of a five to six year old child during art classes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record