Trīsgadīgu bērnu pētniecisko prasmju pilnveide lomu rotaļās
Автор
Ivanova, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sīle, Maruta
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba apjoms: 59 lapas, 7 tabulas, 10 diagrammas, 13 pielikumi, izmantoti 30 literatūras avoti. Darbā ir analizētas pētnieciskas prasmes dažādu pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku pētījumos, analizētas trīsgadīgu bērnu pētnieciskas prasmes, raksturota trīsgadīgo bērnu attīstība, viņu pētniecisko prasmju īpatnības. Tāpat darbā tika raksturota lomu rotaļas kā trīsgadīgo bērnu pētniecisko prasmju pilnveides darbība. Darba ietvaros tika organizēts un veikts empīriskais pētījums pirmsskolas izglītības iestādē “X” par pētniecisko prasmju pilnveides iespējām lomu rotaļās. Praktiskā pētījumā tika noskaidroti i bērnu vecāku viedokli par pētniecisko prasmju pilnveides nepieciešamību un lomu rotaļām, kas rosina bērnu pētniecību. Tāpat pētījuma gaitā tika organizēta un veikta fokusgrupas diskusija, kurā pirmsskolas pedagogi dalījās ar savu viedokli par pētniecisko prasmju pilnveides iespējām. Pētījumu ir iespējams praktiski izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu pedagogu darbā ar trīsgadīgiem bērniem pētniecisko prasmju diagnostikai un pilnveidei. Skilled work: 59 pages, 7 tables, 10 chart, 13 annexes, used 30 literature sources. Work is analyzed in the research skills of different pedagogies and psychology studies, the researchers analyzed three exploratory skills of children, described a three-child development, their research skills. Also at work was described as a three-play role of research skill development activities. The work was organized and carried out empirical research in preschool education institution "X" on research skills development opportunities role play. Practical study was cleared i parents views on research skills development need and role play that encourages child research. Also, in the course of the study was organized and conducted the discussion, in which the fokusgrup preschool educators shared their views on research skills development opportunities. It is possible to study practical use of preschool education teacher with three children research skill diagnosis and refinement.