Show simple item record

dc.contributor.advisorRomenkova, Valentīna
dc.contributor.authorKodola, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:38Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61877
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37856
dc.description.abstractPētījuma mērķis: Izzināt un noteikt uzmanības veicināšanas paņēmienus pedagoģiskajā procesā. Pētījuma jautājums: Kā var veicināt uzmanības noturību rotaļnodarbībās pirmsskolas vecuma bērniem? Darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un praktiskās. Darba teorētiskajā daļā analizēti uzmanības process, uzmanības procesa īpašības, uzmanības vieta vecumposmos, rotaļspēļu nozīmīgums uzmanības attīstīšana pirmsskolā. Darba praktiskajā daļā aprakstīts pētāmās grupas raksturojums, pētījumu norise, metodes – novērošana, jautāšana. Kā ar rotaļspēles palīdzību var attīstīt bērna uzmanību? Pētīta temperamenta saistība ar uzmanību. Izstrādātie pētījuma rezultāti ļauj to izmantošanu pedagoģiskajā mācību procesā, izmantot rotaļnodarbībās un spēlēs. Darba apjoms ir 76. lpp, 14.tabulas, 4 diagrammas, 8 attēli , 1 pielikums.
dc.description.abstractObjective of the study: To learn and to emphasize the ways of promoting attention in the pedagogical process. Research question: How can perseverance in toddlers play a role in pre-school children? The work consists of 2 parts - theoretical and practical. The theoretical part of the work analyzes the attention process, the characteristics of attention process, the place of attention in the age stages, the importance of play games, the development of attention in the preschool. The practical part of the work describes the characteristics of the research group, the research process, methods - observation, questioning. How can the child's attention be developed with the help of a game of play? Investigated temperament relation with attention. The results of the research developed allow their use in pedagogical studying, use in play and games. The volume of work is 76 pages, 14 tables, 4 diagrams, 8 pictures, 1 annex.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectUzmanība
dc.subjectRotaļspēle
dc.subjectNoturība
dc.subjectKoncentrēšana
dc.titleUZMANĪBA PEDAGOĢISKAJĀ MĀCĪBU PROCESĀ PIRMSSKOLĀ
dc.title.alternativeATTENTION IN THE PEDAGOGICAL LEARNING PROCESS IN THE PRESCHOOL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record