dc.contributor.advisor | Anspoka, Zenta | |
dc.contributor.author | Kņaza, Daiga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-01-07T02:02:44Z | |
dc.date.available | 2018-01-07T02:02:44Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 61904 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37871 | |
dc.description.abstract | Pētījums "Lasītprasmes apguves process literatūras stundās pamatskolā praksē" izvēlēts par aktuālu jautājumu - lasītprasmi, jo lasītprasme ir skolēna izglītības un dzīves kvalitātes sastāvdaļa. Pētījuma mērķis ir pārbaudīt izstrādātā modeļa saistību ar skolēna lasītprasmes pilnveidi. Empīriskais pētījums veikts divos posmos: izpētīta sākotnējā situācija un aprobēts izveidotais modelis. Pētījuma rezultāti liecina, ka neatlaidīgs, konstruktīvs un sistemātisks darbs lasītprasmes pilnveidē dod vēlamos rezultātus. Atslēgas vārdi: lasītprasme, teksta uztvere, lasīšanas vieds, lasītprasmes līmenis | |
dc.description.abstract | Research “The process of reading comprehension in the literature classroom in practice’’ has been chosen as a topical question – reading skills what makes an important part of the student’s education and life quality. The aim of the research is to check the relationship of developed model with perfection of students’ reading skills. The empirical study done in two phases, initial situation has been explored and approbated the developed model. The results show persevering, constructive and regular study is effective in improving reading skills. Key words: Reading skills, text perception, type of reading, literacy level | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Skolas pedagoģija | |
dc.subject | lasītprasme | |
dc.subject | teksta uztvere | |
dc.subject | lasīšanas veids | |
dc.subject | lasītprasmes līmenis | |
dc.title | Pamatskolēnu lasītprasmes pilnveide literatūras stundās | |
dc.title.alternative | Improving Reading Skills to Elementary Students in the Literature Classroom | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |