• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā

Thumbnail
View/Open
299-61989-Pavlovska_Santa_sp17023.pdf (1.057Mb)
Author
Pavlovska, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autors: Santa Pavlovska Darba temats: Bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā. Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Antra Randoha Darba struktūra: ievads, divas nodaļas, tabulas (3), attēli (8), secinājumi, literatūras un avotu saraksts (26). Darba apjoms 35 lpp. Atslēgas vārdi: iztēle, pirmsskolas vecums, 5-6 gadīgi bērni, zīmēšana. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt iztēles sekmēšanas iespējas zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā. Pētījuma metodes: teorētiskā metode - pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Empīriskā metode - novērošanas metode, praktiskais darbs ar bērniem, pārrunas ar bērniem. Darba secinājumi: pētījums apstiprināja izvirzīto hipotēzi, vidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēle veidojas sekmīgāk, ja veidošanās procesā tiek izmantota zīmēšana. Darba izmantojamība: pētījums „Bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā”, sniedz priekšstatu skolotājiem darbā ar 5 - 6 gadīgiem bērniem, sekmējot viņos, iztēles attīstību izmantojot zīmēšanu.
 
Author: Santa Pavlovska Topic: Encouraging Children's Imagination in Drawing at Mid-Preschool Age Type: Qualification paper Study programme: Level 1 vocational higher education study programme Scientific advisor: Dr. paed. Antra Randoha Composition: introduction, 2 chapters, tables (3), figures (8), conclusions, list of references (26). Size: 35 p. Keywords: imagination, preschool age, 5- to 6-year-olds, drawing Aim of the study: Theoretical analysis and practical research of ways to encourage imagination in drawing at mid-preschool age. Study methods: Theoretical method – analysis of pedagogical and psychological literature. Empirical method – observation method, practical work with children, discussion with children. Conclusions: The study confirmed the hypothesis that mid-preschool age children's imagination is encouraged by incorporating drawing into the development process. Applicability: Encouraging Children' Imagination in Drawing at Mid-Preschool Age study gives teachers an insight into work with 5- to 6-year-olds where development of their imagination is encouraged through drawing.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37884
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV