Show simple item record

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorPavlovska, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-07T02:02:48Z
dc.date.available2018-01-07T02:02:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other61989
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/37884
dc.description.abstractDarba autors: Santa Pavlovska Darba temats: Bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā. Darba veids: Kvalifikācijas darbs Studiju programma: Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Antra Randoha Darba struktūra: ievads, divas nodaļas, tabulas (3), attēli (8), secinājumi, literatūras un avotu saraksts (26). Darba apjoms 35 lpp. Atslēgas vārdi: iztēle, pirmsskolas vecums, 5-6 gadīgi bērni, zīmēšana. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt iztēles sekmēšanas iespējas zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā. Pētījuma metodes: teorētiskā metode - pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze. Empīriskā metode - novērošanas metode, praktiskais darbs ar bērniem, pārrunas ar bērniem. Darba secinājumi: pētījums apstiprināja izvirzīto hipotēzi, vidējā pirmsskolas vecuma bērnu iztēle veidojas sekmīgāk, ja veidošanās procesā tiek izmantota zīmēšana. Darba izmantojamība: pētījums „Bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā”, sniedz priekšstatu skolotājiem darbā ar 5 - 6 gadīgiem bērniem, sekmējot viņos, iztēles attīstību izmantojot zīmēšanu.
dc.description.abstractAuthor: Santa Pavlovska Topic: Encouraging Children's Imagination in Drawing at Mid-Preschool Age Type: Qualification paper Study programme: Level 1 vocational higher education study programme Scientific advisor: Dr. paed. Antra Randoha Composition: introduction, 2 chapters, tables (3), figures (8), conclusions, list of references (26). Size: 35 p. Keywords: imagination, preschool age, 5- to 6-year-olds, drawing Aim of the study: Theoretical analysis and practical research of ways to encourage imagination in drawing at mid-preschool age. Study methods: Theoretical method – analysis of pedagogical and psychological literature. Empirical method – observation method, practical work with children, discussion with children. Conclusions: The study confirmed the hypothesis that mid-preschool age children's imagination is encouraged by incorporating drawing into the development process. Applicability: Encouraging Children' Imagination in Drawing at Mid-Preschool Age study gives teachers an insight into work with 5- to 6-year-olds where development of their imagination is encouraged through drawing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectzīmēšana
dc.subject5-6 gadīgi bērni
dc.subjectpirmsskolas vecums
dc.titleBērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā vidējā pirmsskolas vecumā
dc.title.alternativeDrawing as a Means of Developing Imagination Among Preschoolers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record