Show simple item record

dc.contributor.advisorApse, Vineta
dc.contributor.authorGadimli, Aygun
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-01-29T02:02:15Z
dc.date.available2018-01-29T02:02:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62355
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38004
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīta saistība starp verbāliem un neverbāliem līdzekļiem, lai panāktu komunikatīvu mērķtiecīgumu lietišķajās prezentācijās. Darba mērķis ir analizēt un salīdzināt verbālo un neverbālo līdzekļu lietojumu un savienojumu lietišķajās prezentācijās, ko veic trīs profesionāli runātāji. Pētījuma mērķa sasniegšanai ir izvēlēts literatūras apskats un gadījumu izpēte ka pētījuma metodes. Galvenie secinājumi ir, ka efektīvi verbālie līdzekļi (stilistiskās izteiksmes līdzekļi, intensīva valoda, leksikas daudzveidība) un neverbālie līdzekļi (stāja, žesti, smaids, apģērbs, balss un pauzes) ir svarīgi lietišķajās prezentācijās, lai sasniegtu komunikatīvo mērķtiecīgumu. Tomēr ir jāturpina pētīt vairākus citus principus.
dc.description.abstractThis Bachelor’s Thesis investigates the interconnections between verbal and nonverbal means for achieving communicative purposefulness in business presentations. The aim of the Thesis is to analyse and compare the use and connection of verbal and nonverbal means in business presentations performed by three professional speakers. A literature review and a case study are selected as research methods to reach the goal of the study. The main conclusions are that effective verbal means (stylistic devices, intense language, lexical diversity) and nonverbal means (posture, gestures, smile, clothing, voice and pause) are important in business presentations to achieve communicative purposefulness. However, a number of other principles should be further explored.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectkomunikatīvais mērķtiecīgums, verbāli līdzekļi, neverbālie līdzekļi, prezentācijas prasmes, komunikācija.
dc.subjectcommunicative purposefulness, verbal means, nonverbal means, presentation skills, communication.
dc.subjectkomunikatīvais mērķtiecīgums, verbāli līdzekļi, neverbālie līdzekļi, prezentācijas prasmes, komunikācija.
dc.subjectcommunicative purposefulness, verbal means, nonverbal means, presentation skills, communication.
dc.titleKomunikatīvais mērķtiecīgums lietišķajās prezentācijās
dc.title.alternativeCommunicative Purposefulness in Business Presentations
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record