Speciālās izglītības skolotāja sadarbība ar 4-5 gadīga bērna ģimeni
Автор
Velpa, Dana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma: ”Speciālās izglītības skolotāja sadarbība ar 4 - 5 gadīgu bērna ģimeni”. Diplomdarba vadītāja: Rasma Vīgante Diplomdarba autore: Dana Velpa Diplomdarba mērķis: Izpētīt speciālās izglītības skolotāja un ģimenes sadarbības iespējas. Bērna ģimene ir vide, kurā bērns ar speciālām vajadzībām saņem nepārtrauktu atbalstu. Veidojot sadarbību speciālās izglītības skolotājam ar 4 - 5 gadīgu bērna ģimeni, atbalsts kļūs vispusīgs. Diplomdarba mērķis un uzdevumi ir pētīt, analizēt speciālās izglītības skolotāja sadarbības iespējas ar 4 - 5 gadīgu bērnu ģimeni, lai rezultātus un secinājumus pilnvērtīgi izmantotu pedagoģiskajā darbībā. Apkopojot, analizējot teorētiskās un pētnieciskās atziņas, par bērnu vecumposmu attīstības īpatnībām, ir aktualizēta vajadzība atbalstīt bērna ģimeni pedagoģiski un psiholoģiski, nodrošinot vairākus sadarbības veidus. Diploma thesis title: “Special education teacher's cooperation with family of a child age 4 – 5”. Diploma thesis adviser: Rasma Vīgante Diploma thesis author: Dana Velpa The aim of the Diploma Paper: To examine the possibilities for collaboration with special education teacher and family. Family is an environment where a child with special needs gets continuous support. When special education teacher cooperates with age 4 – 5 child’s family, support becomes comprehensive. The aim and tasks of this diploma thesis is to research and analyse the possibilities of cooperation of a special education teacher with a family of a child age 4 – 5 to fully utilise the results and conclusions in pedagogical activities. Analysing and summarizing theoretical and research findings about peculiarities in development of children's age groups, the need to support the child's family pedagogically and psychologically has become clear. Providing multiple forms of cooperation.