Dabas pirmsskolu pieredze 5-6 gadus vecu bērnu attīstībai
Author
Ausēja, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā apskatīts 5-6 gadu vecu bērnu attīstības raksturojums un īpatnības šajā vecumposmā. Tika noskaidrota brīvdabas pedagoģijas būtība un pozitīvā ietekme uz bērna fizisko, emocionālo un garīgo veselību. Padziļināti izpētīta Dabas skolu pieredze pasaulē un prakse Latvijā, kā arī izstrādāti ieteikumi Latvijas pirmsskolā, lai pirmsskolas ikdienas darbā būtu iespējams ieviest vairāk nodarbības dabā. The diploma paper examines the characteristics of 5-6 years old children and reveals the essence of nature pedagogy and its positive effects on the child’s physical, emotional and mental health. Viewed in-depth the experience of the nature schools and forest schools in the world and practice in Latvia, as well made recommendations for the Latvian preschools to introduce more classes in nature in day-to-day bases.