Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Dita
dc.contributor.authorIkauniece, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:19Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:19Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62261
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38069
dc.description.abstractDiplomdarba „Supervīzija pirmsskolas pedagogu kompetences attīstībai” mērķis ir noskaidrot supervīzijas kā pirmsskolas pedagogu profesionālās komptences pilnveides iespējas pirmsskolas pedagogu darbībā. Darba teorētiskajā daļā apkopota un analizēta informācija par pirmsskolas pedagogu profesionālajām kompetencēm un to pilnveidi, supervīzijas jēdzienu un tās būtību, supervīziju izglītības vidē un supervīziju kā profesionālās pilnveides iespēju. Darba pētījuma daļai, pamatojoties uz literatūras analīzi, izstrādāta aptauja „Supervīzija pirmsskolas pedagogu kompetences attīstībai”. Pētījumā piedalījās 83 pirmsskolas pedagogi. Pētījumu datu apstrādei izmantotas matemātiskās statistikas metodes. Aptaujā iegūtie dati norāda, ka supervīzija varētu būt pirmsskolas pedagogu kompetnces pinveides iepēja problēmsituāciju risināšanai, profesionālās motivācijas uzlabošanai un mācību metožu pilnveidošanai. Pamatojoties uz aptaujas datiem, izstrādāti iespējamie ieteikumi supervīzijas norisei pirmsskolas pedagogu komptences pilnveidei. Ir izvirzīts priekšlikums īstenot supervīzijas pirmsskolas pedagogiem kompetenču pilnveidošanai maģistra darba pētījuma ietvaros. Atslēgvārdi: supervīzija, pirmsskolas pedagogu profesionālās kompetences.
dc.description.abstractGraduation work „Supervision of developing preschool teacher competences” aim is to found out, supervision as approach to preschool teacher professional competence development in their work. Theoretical part of work contains information about preschool teacher competences and development, concept and essence of supervision, supervision in the field of education, supervision as approach to professional development. Accordingly to literature review and analysis for research created a survey „Supervision of developing preschool teacher competences” to preschool teachers. In research participated 83 preschool teachers. For the data processing and analysing was used descriptive statistic. The data from survey indicate, that supervision can be useful approach to problem solving, development of professional motivation and teaching methods of preschool teachers competence development. According to survey data creates advices to supervision for preschool teachers professional competence development. As recommendation can be advised to realize supervisions for competence devolpment of preschool teachers make research in master degree work. Key words: supervision, preschool teacher professional competence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSupervīzija
dc.subjectPirmsskolas
dc.subjectpedagogu
dc.subjectprofesionālās
dc.subjectkompetences
dc.titleSupervīzija pirmsskolas pedagogu kompetences attīstībai
dc.title.alternativeSupervision of developing preschool teacher competences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record