Informācijas tehnoloģiju izmantošana matemātikas mācībās pamatskolā
Author
Melngaile, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Andersone, Rudīte
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma autors: Inga Melngaile Pētījuma nosaukums: Informācijas tehnoloģiju izmantošana matemātikas mācībās pamatskolā. Mērķis: Izpētīt informācijas tehnoloģiju lietojumu matemātikas pamatskolas mācībās. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 49 vienībām un 11 pielikumiem. Darba apjoms ir 45 lappuses. Pirmajā nodaļā teorētiski analizētas informācijas tehnoloģijas mācību procesā. Otrajā nodaļā teorētiski analizētas pusaudžu vecumposma īpatnības. Trešajā nodaļā izpētīta informācijas tehnoloģiju izmantošanas pedagoģiskā pieredze matemātikas mācībās pamatskolā. Ceturtajā nodaļā aprakstīta informācijas tehnoloģiju izmantošanas eksperimentālā pārbaude matemātikas mācībās pamatskolā. Pētījuma laikā tika secināts, ka pamatskolēnu mācīšanās darbību matemātikas stundās veicina dažādu informācijas tehnoloģiju izmantošana. Atslēgas vārdi: informācijas tehnoloģijas, matemātikas mācības, pusaudži The author of the research: Inga Melngaile The title: Use of Information Technologies in Mathematics Education in the Primary School. The aim: Find out information technology usage of mathematics in primary school studies. The Diploma Paper contains an introduction, four chapters, a conclusion, a bibliography with 49 items and 11 appendices. The Diploma Paper contains 45 pages. In the first chapter, the information technologies is analyzed in theory. In the second chapter, the adolescent age group characteristics. In the third chapter, the pedagogical experience of information technologies in mathematics education in the primary school is explored. In the forth chapter, the experimental verification of the information technologies in mathematics education in the primary school is described. During the study, it was concluded that the usage of various information technologies contribute to the learning activities of primary school students in mathematical lessons. Keywords: information technologies, mathematics education, adolescents