Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorMelngaile, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:30Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62327
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38085
dc.description.abstractPētījuma autors: Inga Melngaile Pētījuma nosaukums: Informācijas tehnoloģiju izmantošana matemātikas mācībās pamatskolā. Mērķis: Izpētīt informācijas tehnoloģiju lietojumu matemātikas pamatskolas mācībās. Diplomdarbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 49 vienībām un 11 pielikumiem. Darba apjoms ir 45 lappuses. Pirmajā nodaļā teorētiski analizētas informācijas tehnoloģijas mācību procesā. Otrajā nodaļā teorētiski analizētas pusaudžu vecumposma īpatnības. Trešajā nodaļā izpētīta informācijas tehnoloģiju izmantošanas pedagoģiskā pieredze matemātikas mācībās pamatskolā. Ceturtajā nodaļā aprakstīta informācijas tehnoloģiju izmantošanas eksperimentālā pārbaude matemātikas mācībās pamatskolā. Pētījuma laikā tika secināts, ka pamatskolēnu mācīšanās darbību matemātikas stundās veicina dažādu informācijas tehnoloģiju izmantošana. Atslēgas vārdi: informācijas tehnoloģijas, matemātikas mācības, pusaudži
dc.description.abstractThe author of the research: Inga Melngaile The title: Use of Information Technologies in Mathematics Education in the Primary School. The aim: Find out information technology usage of mathematics in primary school studies. The Diploma Paper contains an introduction, four chapters, a conclusion, a bibliography with 49 items and 11 appendices. The Diploma Paper contains 45 pages. In the first chapter, the information technologies is analyzed in theory. In the second chapter, the adolescent age group characteristics. In the third chapter, the pedagogical experience of information technologies in mathematics education in the primary school is explored. In the forth chapter, the experimental verification of the information technologies in mathematics education in the primary school is described. During the study, it was concluded that the usage of various information technologies contribute to the learning activities of primary school students in mathematical lessons. Keywords: information technologies, mathematics education, adolescents
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectInformācijas tehnoloģijas
dc.subjectMatemātikas mācības
dc.subjectPusaudži
dc.subjectInformation technologies
dc.subjectmathematics education
dc.titleInformācijas tehnoloģiju izmantošana matemātikas mācībās pamatskolā
dc.title.alternativeUse of Information Technologies in Mathematics Education in the Primary School
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record