Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorPuriņa, Diāna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:39Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62407
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38108
dc.description.abstractDiānas Puriņas maģistra darbā Uzņēmējdarbības kompetences veicināšana vidusskolā ekonomikas stundās tiek analizēts uzņēmējdarbības kompetences jēdziens, kā arī noteikta esošā situācija uzņēmējdarbības kompetences veicināšanā vidusskolā ekonomikas stundās. Maģistra darba mērķis ir izpētīt vidusskolēnu uzņēmējdarbības kompetences veicināšanu ekonomikas mācību stundās. Pētījums sastāv no divām daļām – teorētiskā daļa, kurā analizēts uzņēmējdarbības kompetences jēdziens un noteikti uzņēmējdarbības kompetences kritēriji un rādītāji un empīriskā daļa, kurā, balstoties uz aptaujas, novērošanas un dokumentu izpētes datiem, analizēta skolēnu uzņēmējdarbības kompetence, kā rezultātā ir izstrādāti ieteikumi uzņēmējdarbības kompetences veicināšanai. Pētījuma rezultātā tiek secināts, ka mācību metodes “skolēnu mācību uzņēmums” īstenošana ekonomikas mācību procesā ir sekmīgs uzņēmējdarbības kompetences veicināšanas risinājums Latvijā. Kopumā tika analizēti 55 literatūras avoti angļu, krievu, latviešu un franču valodās. Teorētiskās un praktiskās atziņas atspoguļotas 24 tabulās un 25 attēlos. Atslēgvārdi: uzņēmējdarbība, kompetences, ekonomikas mācību stundas
dc.description.abstractMaster's thesis by Diāna Puriņa Entrepreneurship competence promotion in secondary school economics lessons analyzes the concept of entrepreneurship competence and establishes the current situation in entrepreneurship competence promotion in high school economics lessons. The objective of master's thesis is to study entrepreneurship competence promotion among high school students during economics lessons. The study consists of two parts - a theoretical part where the entrepreneurship competence concept is analyzed, plus criteria and indicators of entrepreneurship competence are specified, and an empiric part where student entrepreneurship competence is analyzed, based on survey, observation, and document study data. The study concludes that the implementation of learning method “student company” in economics learning process is a successful entrepreneurship competence promotion solution in Latvia. In total, 55 literature sources in English, Russian, Latvian and French were analyzed. Theoretical and practical conclusions are reflected in 24 tables and 25 images. Keywords: entrepreneurship, competences, economics lessons  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectuzņēmējdarbība
dc.subjectkompetences
dc.subjectekonomikas mācību stundas
dc.subjectvidusskola
dc.titleUzņēmējdarbības kompetences veicināšana vidusskolā ekonomikas stundās
dc.title.alternativeEntrepreneurship competence promotion in secondary school economics lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record