Pusaudžu uzvedības problēmas un sociālpedagoģiskie risinājumi Rīgas skolā X
Автор
Gerdena, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Nīmante, Dita
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sintijas Gerdenas diplomdarba nosaukums ir “Pusaudžu uzvedības problēmas un sociālpedagoģiskie risinājumi Rīgas skolā X”. Diplomdarbā tiks analizēti skolēnu uzvedības problēmu cēloņi un sociālā pedagoga darbības iespējas pozitīvas uzvedības veicināšanā, ir izstrādāta un aprobēta sociālpedagoģiskās darbības programma 7.-9. klašu skolēniem Rīgas izglītības iestādē X. Teorētiskajā daļā raksturotas pusaudžu uzvedības problēmas un vecuma īpatnības, skolēnu uzvedības problēmu cēloņi un ietekme uz mācību procesu, kā arī izglītības vides un sociālā pedagoga iespējas pozitīvas uzvedības veicināšanai. Praktiskajā daļā īstenots pētījums par pusaudžu attieksmi pret pieaugušajiem, gan arī viņu uzticības personām un autoritāti, vecāku iesaisti mācību procesā un skolas dzīvē, modelējot sociālpedagoģiskās darbības programmas pozitīvas uzvedības veicināšanai. The title of the Diploma Paper is "Adolescent Behavioral Problems and Socio-Pedagogical Solutions at Riga School X". The causes of adolescent behavior problems and the possibilities for social pedagogue to promote positive behavior were analysed in the present Diploma Paper, as well as the social pedagogical program for 7-9 class students has been carried out and approved in Riga educational institution X. The theoretical part describes the behavioral problems of adolescents and the peculiarities of their age, the causes of pupils’ behavioral problems and their impact on the learning process, as well as the possibilities of the educational environment and social pedagogue for promoting positive behavior. The practical part gives an account on the study of adolescent attitudes towards adults, their trusted persons and authority, the parents’ involvement in the learning process and school life, by modeling the social pedagogical program for promoting positive behavior.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Mātes izpratnes par bērna uzvedības motīviem saistības ar mātes dusmām un bērna uzvedības problēmu vērtējumu divus gadus vecu bērnu mātēm
Birzniece, Gita (Latvijas Universitāte, 2010)Veicot mātes – bērna video novērošanu brīvās spēles situācijā un tai sekojošu interviju ar mātēm, šī pētījuma ietvaros tika noskaidrots, kā mātes izprot sava bērna uzvedības motīvus un vai noteikti mātes izpratnes kritēriji ... -
Bērnu ar uzvedības traucējumiem uzvedības kultūras veidošanās pirmsskolā.
Liepiņa, Digna (Latvijas Universitāte, 2006)Pētījuma mērķis: Bērnu ar uzvedības traucējumiem uzvedības kultūras veidošanās nosacījumu izpēte. Darba teorētiskā daļa balstās uz ārzemju psihologu un pedagogu N. L. Geidža, D. C. Berlinera, R. Špallekas, R. Kempbela, ... -
Skolotāju skaidrojumi par skolēnu problemātiskas uzvedības motīviem un pašnovērtētā uzvedības un emocionālā reakcij uz skolēnu problemātisko uzvedību
Knipše, Signe (Latvijas Universitāte, 2013)Kvalitatīvi kvantitatīvajā pētījumā, izmantojot trīs situāciju aprakstus, tika veiktas strukturētas sarunas ar skolotājiem par skolēnu problemātiskas uzvedības motīviem un pašnovērtēto uzvedības un emocionālo reakciju. ...