Zīmolu "We Run Riga" un "Lattelecom Riga Marathon" komunikācijas analīze
Author
Lāce, Beāta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “Zīmolu “We Run Riga” un “Lattelecom Riga Marathon” komunikācijas analīze”. Darba mērķis ir noteikt, kādus komunikācijas uzdevumus pilda zīmolu “We Run Riga” un “Lattelecom Riga Marathon” sociālā tīkla “Facebook” profili. Bakalaura darba struktūru veido teorētiskā daļa, kurā ir apskatīta teorija par zīmolu, zīmola komunikāciju, sociālajiem medijiem, sporta pasākumu mārketingu un patērētāju uzvedību. Metodoloģiskā daļa, kurā tiek pamatotas darbam izvēlētās pētnieciskās metodes. Empīriskā daļa, kurā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes - esošās un potenciālās mērķauditorijas aptauja, daļēji strukturētā intervija ar abiem zīmolu komunikācijas pārstāvjiem un abu zīmolu “Facebook” profilu saturu analīze. Nobeiguma daļa, kurā no iegūtajiem rezultātiem tiek veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi. Bachelor thesis is "The analysis of “We Run Riga” and “Lattelecom Riga Marathon” brand communication”. Goal of bachelor work is to define what communication tasks are performed at "We Run Riga" and "Lattelecom Riga Marathon" "Facebook" profiles. Bachelor work structure consists of theoretical part, where theoretical aspects of brand, brand communication, social networks, sports marketing and consumer behavior are described. Methodological part with justification of bachelor work research methods and empirical part which consists of 3 research methods - existing and potential audience survey, semi-structured interview with both brand communication managers and both brand’s "Facebook" profile content analysis. Based on the given results, conclusions and suggestions are made at the end of work.