Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos "Facebook" un "Twitter" priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)
Author
Kaulēna, Sanita Olita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Dreijere, Vita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir „Rīgas domes priekšsēdētāja amata kandidāta Mārtiņa Bondara komunikācija sociālajos medijos „Facebook” un „Twitter” priekšvēlēšanu laikā (2017.gada februāris-jūnijs)”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt Mārtiņa Bondara sociālo tīklu„ Facebook” un „Twitter” ierakstu ietekmi uz sociālo tīklu lietotājiem, izmantojot pārliecināšanas teoriju. Pētījuma problēma: Mārtiņa Bondara sociālo tīklu Facebook un Twitter publicēto ierakstu izmantošana priekšvēlēšanu laikā, ar mērķi ietekmētu lasītāju viedokli. Darba teorētiska daļa balstās uz pārliecināšanas teorijas robežām un skaidrojumiem plašsaziņas līdzekļu ietekmē. To, caur saviem pētījumiem, spēj izskaidrot Dena Millera (D. Miller) un Viljama Makgaira ( W. McGuire) pārliecināšanas teorija. Izstrādes varbūtības modeli (Elaboration likelihood model - ELM) skaidro Ričards Perlofs (Richard Perloff), Džeims Dilards (James Dillard) un Lijiangs Šens (Lijiang Shen). Pētījuma veikšanai tiks izmantotas divas pētīšanas metodes: fokusa grupas intervijas un kvalitatīvā kontentanalīze. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Atslēgas vārdi: sociālie tīkli, pārliecināšanas teorija, Facebook, Twitter, nomelnošana. The theme of the Bachelor thesis is „Communication of Mārtiņš Bondars, the candidate for the Riga city council, in the social media Facebook and Twitter during the pre-election (february-june, 2017).” The aim of the work is to explore and analyze the impact of Mārtiņš Bondar social network Facebook and Twitter on social networking users. The problem of the research: Mārtiņš Bondar's is trying to persuade people during the pre-election of Riga city council, using the social networking of Facebook and Twitter releases. The task of the research: To find out the impact of Facebook and Twitter on social networking by Martins Bondar on users through reliance on theory. The theoretical part of the work is based on the limits of persuasion theory and explanations of the influence of the media. The theory of persuasion can be explained by Dan Miller and William McGuire. the Elaboration Likelihood Model (ELM) explains Richard Perloff, James Dillard, and Lijiang Shen. Two research methods will be used to conduct the study: focus group interviews and qualitative content analysis. The work consists of a theoretical, methodological and empirical part. Keywords: social network, persuasion theory, Facebook, Twitter, denigration.